هدست ویژن پرو اپل باعث سردرد و پارگی رگ‌های چشم کاربران شده است - تکفارس 
هدست ویژن پرو اپل باعث سردرد و پارگی رگ‌های چشم کاربران شده است - تکفارس 
هدست ویژن پرو اپل باعث سردرد و پارگی رگ‌های چشم کاربران شده است - تکفارس 

هدست ویژن پرو اپل باعث سردرد و پارگی رگ‌های چشم کاربران شده است

افشین نوری
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - 17:09
اپل ویژن پرو

برخی کاربران هدست ویژن پرو اپل گزارش‌هایی درباره سردرد و پارگی رگ‌های چشم‌شان داده‌اند که نگرانی‌های زیادی را به وجود آورده است.

هدست ویژن پرو به خاطر وزن زیادی که دارد بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است و حالا گزارش‌هایی در حال منتشر شدن است که نشان می دهند این انتقادات واقعی بوده‌اند.

برای مثال، مدیر محصول وب‌سایت ورج گفته است که استفاده از این هدست باعث پارگی رگ چشم او شده است. او در شبکه‌ اجتماعی تردز نوشته: «هیچ دلیل دیگری به ذهنم نمی‌رسد که باعث این مشکل چشمی برایم شده باشد . هرگز چنین اتفاقی برای چشمان من نیفتاده بود.»

به نظر می‌رسد پوشیدن دستگاهی که وزنی معادل آیپد پرو ۱۱ اینچی دارد باعث ناراحتی های زیادی برای کاربران بشود. همچنین کاربری در ردیت نوشته است: «پوشیدن ویژن پرو به خاطر وزن بالایی که دارد بسیار آزاردهنده است و استفاده طولانی مدت از آن برایم اصلا قابل تصور نیست.»

اپل به‌تازگی آپدیت visionOS 1.0.3 را برای حل مشکل ریست پسورد ویژن پرو منتشر کرده است. این به‌روز‌رسانی گزینه‌ای را اضافه کرده که در صورت فراموش کردن رمز عبور دستگاه می‌توانید آن را بازنشانی کنید.

قبل از این به‌روزرسانی، کاربران ویژن پرو نمی‌توانستند رمز عبور دستگاه خود را در خانه بازیابی کنند و مجبور بودند آن به یک فروشگاه اپل ببرند تا از یک کیت توسعه‌دهنده ویژه برای ریست رمز پسورد آن استفاده کنند.

به گزارش MacRumors، در صورت فراموش کردن رمز عبور ویژن پرو، آپدیت جدید visionOS 1.0.3 گزینه‌ای برای ریست آن در اختیار کاربران قرار می دهد.

کسانی که می‌خواهند این هدست را بخرند باید موارد دیگری را نیز بدانند. برای مثال، این هدست کاملا شکننده است و در کالبدشکافی اخیر iFixit این موضوع ثابت شده است. همچنین شیشه جلویی آن به راحتی خراشیده می‌شود و هزینه تعمیر آن ۷۹۹ دلار است. بنابراین توصیه ما این است که قبل از خرید ویژن پرو حتما همه جنبه‌های منفی آن را در نظر داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید