هوش مصنوعی Galaxy AI به گلکسی بادز سامسونگ می‌آید - تکفارس 
هوش مصنوعی Galaxy AI به گلکسی بادز سامسونگ می‌آید - تکفارس 
هوش مصنوعی Galaxy AI به گلکسی بادز سامسونگ می‌آید - تکفارس 

هوش مصنوعی Galaxy AI به گلکسی بادز سامسونگ می‌آید

افشین نوری
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 17:20
Galaxy AI

سامسونگ گفته است که هوش مصنوعی Galaxy AI را به جدیدترین هدفون‌های بی‌سیم خود ارائه می‌کند.

سامسونگ به‌تازگی با ارسال ایمیلی به دارندگان هدفون‌های گلکسی بادز ۲، بادز ۲ پرو و بادز فن ادیشن، به آن‌ها اطلاع داده که قابلیت‌های هوش مصنوعی ترجمه زنده و حالت تفسیر را از طریق یک به‌روزرسانی عرضه می‌کند.

قابلیت ترجمه زنده که در سری گلکسی S24 از طریق اپلیکیشن Galaxy Phone کار می‌کند به کاربران امکان می‌دهد تا پک‌های زبانی موردنظر خود را دانلود کرده و در طول تماس تلفنی ترجمه زنده داشته باشند. حالا با به‌روزرسانی جدید قرار است هدفون‌های گلکسی بادز به عنوان میکروفون در این تماس‌های تلفنی عمل کنند.

قابلیت حالت تفسیر نیز به کاربران اجازه می‌دهد مستقیما با میکروفون بادز صحبت کنند و صدای ترجمه شده آن‌ها از طریق سری گلکسی S24 در دسترس خواهد بود که امکان مکالمه بین دو نفر را با گوشی گلکسی S24 و هدفون گلکسی بادز فراهم می‌کند.

به‌عبارتی، شما خواهید توانست گوشی گلکسی S24 خود را به فرد کناری خود بدهید و به زبان اصلی خود صحبت کنید. میکروفون گلکسی بادز ۲ جملات شما را دریافت و روی نمایشگر ترجمه خواهد کرد. سپس، آن شخص با استفاده از میکروفون گلکسی S24 پاسخ خواهد داد.

آپدیت جدید ساسونگ در هند منتشر شده و به‌زودی در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد. هوش مصنوعی Galaxy AI تابستان امسال قرار است به گوشی‌های دیگری مانند گلکسی S23 نیز بیاید، اما این گوشی‌ها ممکن است عملکرد NPU را برای ترجمه‌ روی دستگاه را نداشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید