تعداد کاربران پینترست رکورد تازه‌ای ثبت کرد - تکفارس 
تعداد کاربران پینترست رکورد تازه‌ای ثبت کرد - تکفارس 

تعداد کاربران پینترست رکورد تازه‌ای ثبت کرد

افشین نوری
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - 19:26
Pinterest

طبق یک گزارش جدید، تعداد کاربران پینترست از مرز نیم میلیارد نفر عبور کرده است که یک رکورد جدید برای این پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس محسوب می‌شود.

ینترست همچنین قرارداد تبلیغاتی جدیدی با گوگل امضا کرده است تا درآمدهای تبلیغاتی خود را افزایش دهد. این شرکت سال گذشته یک قرارداد تبلیغاتی چندساله‌‌ با آمازون امضا کرده بود.

طبق گزارش مالی پینترست، درآمد این شرکت در پایان سال ۲۰۲۳ حدود ۹۸۱ میلیون دلار بوده که رشد ۱۲ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. این شبکه اجتماعی اکنون ۴۹۸ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد که نسبت‌ به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

بیل ردی مدیرعامل پینترست گفته است: «هدف ما از امضا قرارداد جدید با گوگل، افزایش درآمدهای خود در بازارهای بین‌المللی است که این کار از طریق نمایش تبلیغات گوگل امکان‌پذیر خواهد شد.»

به گفته مدیرعامل پینترست حدود ۸۰ درصد از کاربران این پلتفرم خارج از ایالات متحده هستند که فقط ۲۰ درصد کل درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهند. بنابراین پینترست به دنبال آن است که با همکاری گوگل میانگین درآمد حاصل هر کاربر در بازارهای بین‌المللی را افزایش دهد.

پینترست همچنین قصد دارد به‌زودی فناوری هوش مصنوعی و چندین قابلیت‌های جدید را برای افزایش تعامل کاربران در این شبکه اجتماعی ارائه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید