ببینید: تصاویر ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا فاش شد

افشین نوری
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - 11:04
ذنفون 11 اولترا

گوشی ایسوس ذنفون ۱۱ اولترا قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا تصاویر آن فاش شده که دید بهتری از طراحی آن در اختیار ما قرار می دهد.

ایسوس در چند سال گذشته از برنامه دقیق عرضه گوشی های هوشمند خود پیروی کرده است. سری ذنفون ایسوس شامل مدل‌های جمع‌و‌جور می‌شود، در حالیکه سری راگ فون با مشخصات پرچمدار خود دارای قابلیت‌های گیمینگ و صفحه‌نمایش‌های بزرگتر هستند. حالا انتظار می رود ایسوس به زودی گوشی ذنفون ۱۱ را به‌عنوان نسخه با صفحه نمایش بزرگتر پرچمدار قبلی خود معرفی کند.

ذنفون 11 اولترا

بر اساس اطلاعاتی که توسط کاربر ردیت Td3v1l در آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار راگ ۸ فاش شده است، برگه مشخصات کامل آن در کنار تصاویر اولیه آن منتشر شده است.

ذنفون 11 اولترا

به نظر می‌رسد ذنفون ۱۱ اولترا پدر واقع نسخه بزرگتر ذنفون ۱۱ خواهد بود و از نظر طراحی شباهت زیادی به راگ ۸ پرو خواهد داشت. ایسوس ظاهرا می‌خواهد با این گوشی رویکرد جدیدی را امتحان کند.

برگه مشخصات ذنفون ۱۱ اولترا نیز نشان می‌دهد که این گوشی مشخصات مشابهی با راگ فون ۸/۸ پرو خواهد داشت، اما به جای نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز راگ فون ۸ دارای نرخ ۱۴۴ هرتز خواهد بود.

ذنفون 11 اولترا

طبق اطلاعات امروز، ذنفون ۱۱ اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در کنار ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 بهره خواهد برد.

ذنفون 11 اولترا

این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED LTPO با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و بریدگی هول پانچ برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم دوربین پشتی آن نیز شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

ذنفون 11 اولترا

انرژی این گوشی را یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۶۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات تامین خواهد کرد. این گوشی همچنین در رنگ‌های Eternal Black, Skyline Blue, Misty Gray, Verdure Green و Desert Sienna روانه بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید