تصاویر و مشخصات ردمی A3 فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات ردمی A3 فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات ردمی A3 فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات ردمی A3 فاش شد

افشین نوری
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - 08:41
ردمی A3

شیائومی خود را برای معرفی ردمی A3 آماده می‌کند و حالا تصاویر و مشخصات آن فاش شده است.

این گوشی جانشین ردمی A2 خواهد شد و به‌ نظر می‌رسد که بهبودهای قابل‌توجهی نسبت به آن خواهد داشت. این گوشی اکنون در برخی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی لیست شده است.

طبق اطلاعات منتشرشده در خرده‌فروشی‌ها، ردمی A3 دارای یک قاب پشتی شیشه‌ای است و مثل سری‌ ریلمی ۱۱ پرو دارای ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل خواهد بود.

این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶.۷۱ اینچی LCD با رزولوشن +HD بهره خواهد برد و دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت خواهد بود. ردمی A3 همچنین در سه رنگ مشکی، آبی و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

ردمی A3

از طرفی، در پشت ردمی A3 یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات استفاده خواهد کرد.

در بخش سخت‌افزار، ردمی A3 مجهز به یک تراشه مدیاتک با ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و ۴ گیگابایت رم مجازی خواهد بود و همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت که از طریق درگاه کارت حافظه قابل افزایش خواهد بود.

ردمی A3 سیستم‌عامل اندروید ۱۳ گو را اجرا خواهد کرد که انتظار می‌رود این نسخه‌ی اندروید عملکرد مناسبی را برای این گوشی‌ اقتصادی به ارمغان بیاورد.

سایر قابلیت‌های ردمی A3 شامل پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اتصال وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز، بلوتوث ۵، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و درگاه USB Type-C خواهد بود.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی درنهایت چه زمانی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید