مشخصات شیائومی میکس فلیپ فاش شد - تکفارس 
مشخصات شیائومی میکس فلیپ فاش شد - تکفارس 
مشخصات شیائومی میکس فلیپ فاش شد - تکفارس 

مشخصات شیائومی میکس فلیپ فاش شد

افشین نوری
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - 08:10
شیائومی

شیائومی خود ا برای معرفی گوشی تاشو میکس فلیپ آماده می‌کند و حالا مشخصات آن فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که Digital Chat Station در ویبو منتشر کرده است، شیائومی میکس فلیپ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود و از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین صفحه‌نمایش داخلی آن بدون چین‌خوردگی خواهد بود و هیچ ردی در وسط نمایشگر باقی نخواهد گذاشت. در پنل پشتی میکس فلیپ یک سیستم دوربین دوگانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو وجود خواهد داشت. 

شیائومی میکس فلیپ به‌تازگی تائیدیه‌ای در چین دریافت کرده که پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای را برای آن نشان می‌دهد.

این گوشی با شماره مدل ۲۳۱۱BPN23C در پایگاه داده MIIT رویت شده است که فناوری ارتباط ماهواره‌ای آن را تائید می‌کند. این فناوری اخیرا در برخی گوشی‌های پرچمدار ارائه شده است. البته تائیدیه MIIT جزئیات زیادی درباره مشخصات فنی شیائومی میکس فلیپ نشان نمی‌دهد.

شیائومی میکس فلیپ

همچنین رندرهای میکس فلیپ نشان می‌دهند که در پنل پشتی آن یک سیستم دوربین دو گانه و یک صفحه نمایش کوچک در زیر ماژول دوربین وجود دارد. در جلوی دستگاه نیز یک نمایشگر تاشو بلند با بریدگی هول پانچ برای دوربین سلفی وجود خواهد داشت.

شیائومی احتمالا در کنار میکس فلیپ از گوشی میکس فولد ۴ نیز رونمایی خواهد کرد. طبق اطلاعات امروز، میکس فولد ۳ بین ۲۵۵ تا ۲۵۹ گرم وزن خواهد داشت، اما میکس فولد ۴ نسبتا سبک‌تر خواهد بود.

طبق شایعات، میکس فلیپ احتمالا اواخر فوریه معرفی خواهد شد، اما میکس فولد ۴ ممکن است کمی دیرتر بعنی اواسط سال ۲۰۲۴ عرضه شود. 

شیائومی مردادماه امسال گوشی میکس فولد ۳ را معرفی کرد که مجهز به یک نمایشگر ۸.۰۲ اینچی AMOLED با وضوح ۲k و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. در داخل آن از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده شده و منبع تغذیه آن یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی ۶۷ وات است.

این باتری با یکبار شارژ ۸ ساعت و ۲۰ دقیقه دوام خواهد آورد که ۵۲ درصد بیشتر از مدل قبلی است. این گوشی همچنین در پنل پشتی خود دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵ برابر و یک دوربین پرتره ۳.۲ برابر است.

شیائومی میکس فولد ۳ در نسخه‌های شیشه‌ای و الیاف کامپوزیت ارائه شده و قیمت آن به صورت زیر است.

  • ۱۲/۲۵۶ گیگابایت: ۸۹۹۹ یوان (۱۲۴۰ دلار)
  • ۱۶/۵۱۲ گیگابایت: ۹۹۹۹ یوان (۱۳۷۷ دلار)
  • ۱۶ گیگابایت/۱ ترابایت: یوان ۱۰۹۹۹ (۱۵۱۵ دلار)

این گوشی باریکتر از مدل قبلی خود است و ضخامت آن فقط ۵.۲۶ میلی متر در حالت باز و ۱۰.۸۹ میلی متر در حالت تاشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید