قیمت شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد - تکفارس 
قیمت شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد - تکفارس 
قیمت شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد - تکفارس 

قیمت شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

افشین نوری
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - 10:44
شیائومی ۱۴ اولترا

شیائومی خود را برای معرفی گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ اولترا آماده می‌کند و حالا قیمت آن فاش شده که ممکن است برای همه قابل خرید نباشد.

طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده، قیمت شیائومی ۱۴ اولترا به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، نیمه‌هادی‌ها و همچنین به خاطر قابلیت‌های جدیدی که به آن اضافه خواهد شد، قیمت بالاتری نسبت‌ به مدل قبلی خود یعنی شیائومی ۱۳ اولترا خواهد داشت.

شیائومی ۱۴ اولترا علاوه بر مشخصات رده‌بالا دارای بازطراحی کاملا جدید و قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای خواهد بود.

بر اساس گزارش امروز، هزینه مواد اولیه شیائومی ۱۴ اولترا، حدود ۱۰۰ دلار بیشتر از مدل قبلی خواهد بود و در حالیکه قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در حال حاضر ۱۶۰۰ دلار است انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا قیمتی بالاتر از ۱۷۰۰ دلار داشته باشد.

همچنین یک گزارش جدید فاش کرده که شیائومی ۱۴ اولترا از یک دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. طبق این گزارش، گوشی پرچمدار آینده شیائومی در دو نسخه با دوربین سلفی زیر نمایشگر و با دوربین سلفی معمولی معرفی خواهد شد. 

شیائومی ۱۴ اولترا

ظاهرا نسخه دوربین سلفی معمولی با نام رمزی «aurora» و «aurorapro» و نسخه دوربین زیر نمایشگر با نام رمزی «Xiaomi Suiren» در حال توسعه است.

شیائومی ۱‌۴ اولترا است اخیرا در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۲۳۳۶ و ۶۸۳۷ را کسب کرده بود.

گفته می‌شود این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

ما اخیرا شاهد معرفی پرچمدارانی مثل شیائومی ۱۴، ویوو X100 و iQOO 12 بودیم که همگی از حسگر تشخیص اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر استفاده کرده‌اند. این گوشی‌ها هرچند عملکرد خوبی در این بخش دارند، اما بازخورد کاربران نشان می‌دهد که هنوز جای بهبودی زیادی برای تشخیص اثر انگشت وجود دارد.

ظاهرا شیائومی در حال توسعه حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است و احتمالا از آن در پرچمدار آینده خود استفاده خواهد کرد. این دومین اقدام شیائومی برای استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود.

 شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۴ را در دو مدل پرو استاندارد معرفی کرد که این سری رکورد جدیدی در تاریخ شرکت شیائومی ثبت کرده و فروش بسیار بالایی داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید