بلومبرگ: iOS 18 بزرگترین به‌روزرسانی‌ تاریخ این سیستم‌عامل خواهد بود - تکفارس 
بلومبرگ: iOS 18 بزرگترین به‌روزرسانی‌ تاریخ این سیستم‌عامل خواهد بود - تکفارس 

بلومبرگ: iOS 18 بزرگترین به‌روزرسانی‌ تاریخ این سیستم‌عامل خواهد بود

افشین نوری
۹ بهمن ۱۴۰۲ - 13:58
iOS 18

اپل خود را برای معرفی iOS 18 در ماه ژوئن (خردادماه) آماده می‌کند و به نظر می‌رسد که ما با بزرگترین به‌روزرسانی‌ تاریخ این سیستم‌عامل روبرو خواهیم بود.

بلومبرگ در گزارش جدید خود فاش کرده ست که اپل قصد دارد iOS 18 را تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ سیستم عامل آی او اس بکند.

طبق این گزارش، رئیس نرم‌افزار اپل به کارمندان این شرکت گفته است که iOS 18 تغییرات بلندپروازانه‌ای خواهد داشت. این سیستم عامل که با نام رمزی کریستال در حال توسعه است، احتمالا با هوش مصنوعی ادغام خواهد شد و قابلیت‌های زیادی در این زمینه ارائه خواهد کرد.

ظاهرا اپل می‌خواهد برای رقابت با گوگل و سامسونگ، قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را به iOS 18 بیاورد. بلومبرگ گفته است که اپل ممکن است هیچ تغییر بزرگی در گوشی‌های آیفون ۱۶ ایجاد نکند، هرچند که برخی شایعات به افزایش سایز نمایشگرهای آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به ۶.۳ و ۶.۹ اینچ اشاره کرده‌اند، باما iOS 18 چیزی فراتر از حد معمول خواهد بود تا مشتریان را به خرید یکی از مدل‌های آیفون ۱۶ ترغیب کند.

اپل به‌تازگی اولین بیلد داخلی iOS 18 را منتشر کرده، اما وجود برخی باگ‌ها در آن‌ باعث شده تا انتشار نسخه‌های بعدی متوقف شود. معمولا چهار مرحله برای توسعه هر سیستم‌عامل iOS وجود دارد که هر کدام حدود شش هفته طول می‌کشد. انتظار می‌رود که هر چهار مرحله، قبل از معرفی iOS 18 در کنفرانس WWDC 2024 کامل شوند.

اپل به‌تازگی آپدیت iOS 17.3 را با یک قابلیت جذاب منتشر کرده است. این آپدیت هم‌اکنون برای دستگاه های پشتیبانی شده قابل دسترس است.

آپدیت iOS 17.3 دارای یک قابلیت جدید محافظت از گوشی دزدیده شده است و اگر شخصی گوشی شما را سرقت کند و رمز عبور شما را داشته باشد، این قابلیت یک لایه امنیتی اضافی برای محافظت از گوشی‌تان ایجاد خواهد کرد.

آپدیت iOS 17.3 همچنین دارای یک والپیپر جدید است و همچنین به کاربران اپل موزیک اجازه می‌دهد تا با دوستان خود در پلی‌لیست‌ها همکاری کنید. از طرفی، AirPlay مجهز به پشتیبانی از هتل شده که به شما امکان می‌دهد تا محتوا را مستقیماً در تلویزیون اتاق خود در هتل‌های منتخب پخش کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید