ردمی K70 اولترا اولین گوشی دنیا با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T خواهد بود - تکفارس 
ردمی K70 اولترا اولین گوشی دنیا با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T خواهد بود - تکفارس 
ردمی K70 اولترا اولین گوشی دنیا با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T خواهد بود - تکفارس 

ردمی K70 اولترا اولین گوشی دنیا با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T خواهد بود

افشین نوری
۳ بهمن ۱۴۰۲ - 08:09
ردمی K70 اولترا

شیائومی خود را برای معرفی ردمی K70 اولترا آماده می کند و به نظر می‌رسد ما با اولین گوشی دنیا با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T روبرو خواهیم بود.

ردمی K70 اولترا چهارمین و قدرتمندترین عضو سری ردمی K70 خواهد بود و گفته می‌شود از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک که یک تراشه پرچمدار است بهره خواهد برد. این در حالیست که ردمی K70 و K70 پرو به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام استفاده می‌کردند.

شیائومی در کنار آن از ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5T استفاده خواهد کرد. در حال‌ حاضر تنها گوشی‌های ویوو X100 و X100 پرو از این نوع رم استفاده می‌کنند که فقط ۱۶ گیگابایت رم دارند.

همچنین بالاترین نسخه ردمی K70 اولترا به یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 مجهز خواهد شد و همانند ردمی K60 اولترا استاندارد IP68 را برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد داشت.

ردمی K70 اولترا ظاهرا از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۸T OLED با وضوح ۲K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و دارای رم ۸ تا ۱۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهد بود.

این گوشی از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX LYTIA 800 سونی در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۱۰۸ مگاپیکسلب بهره خواهد برد. برای مقایسه، ردمی K70 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بود، در حالیکه مدل پرو در کنار دوربین اصلی ۵۰ مگاپبکسلی یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی داشت. همچنین هر دو گوشی دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بودند.

بنابراین انتظار می‌رود که ردمی K70 اولترا قیمت بالاتری نسبت به دو مدل دیگر داشته باشد. ردمی K70 دارای نسخه‌های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی + ۱ ترابایتی به‌ترتیب با قیمت‌های ۲۴۹۹ یوان (۳۵۲ دلار)، ۲۶۹۹ یوان (۳۸۱ دلار)، ۲۹۹۹ یوان (۴۲۳ دلار) و ۳,۳۹۹ یوان (۴۷۹ دلار) بود.

در حالیکه ردمی K70 پرو در گزینه‌های ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۳۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار)، ۳۵۹۹ یوان (۵۰۸ دلار) و ۳۸۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) و یک نسخه ۲۴ گیگابایت + ۱ ترابایتی نیز با برچسب قیمتی ۴۳۹۹ یوان (۶۲۱ دلار) عرضه شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید