با ۱۰ محصول برتر نمایشگاه CES 2024 آشنا شوید - تکفارس 
با ۱۰ محصول برتر نمایشگاه CES 2024 آشنا شوید - تکفارس 
با ۱۰ محصول برتر نمایشگاه CES 2024 آشنا شوید - تکفارس 

با ۱۰ محصول برتر نمایشگاه CES 2024 آشنا شوید

افشین نوری
۲۶ دی ۱۴۰۲ - 16:10
CES 2024

نمایشگاه امسال CES 2024 شگفتی‌های زیادی داشت و بسیار سخت است که از بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کرد، اما ما در اینجا سعی کرده‌ایم شما را با برخی از برترین محصولات معرفی شده در این نمایشگاه آشنا کنیم. پس با ما در تکفارس همراه باشید.

تلویزیون TCL QM891G mini-LED

این تلویزیون یکی از برترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2024 بود. ویژگی منحصربه‌فرد این تلویزیون ۱۱۵ اینچی miniLED آن است که حداکثر روشنایی آن به عدد سرسام‌آور ۵۰۰۰ نیت می‌رسد. تلویزیون TCL QM891 علاوه بر نمایشگر بسیار بزرگ و روشن خود، دارای قابلیت‌های قابل‌توجه دیگری از جمله پنل ۱۲۰ هرتزی QLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر تا ۱۴۴ هرتز، فناوری AMD FreeSync Premium، پوشش ضد بازتاب نور و صدای ۶.۲.۲ کاناله دالبی اتموس با تکنولوژی ATSC 3.0 است.

ربات خانگی Ballie سامسونگ 

بالی (Ballie) یک ربات بامزه است که امسال توسط سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد. این ربات در واقع می‌تواند به عنوان سگ نگهبان عمل کرده و به دنبال کاربر راه بیفتد تا مانند یک دستیار صوتی همه دستورات او را انجام دهد. این ربات از قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی بهره می‌برد و همچنین یک پروژکتور با وضوح ۱۰۸۰p دارد که می‌تواند تصاویر مورد نظر شما را روی زمین، دیوار یا سقف پخش کند. 

ces 2024

فناوری TCL NXTPAPER ۳.۰

TCL در نمایشگاه امسال نسل سوم فناوری نمایشگر NXTPAPER را معرفی کرد که می‌تواند تجربه‌‌ استفاده از کاغذ را شبیه‌سازی کند. نسل جدید NXTPAPER بسیار روشن‌تر از نسل‌های قبلی است و دقت رنگی بالایی دارد.

NXTPAPER 3.0 می‌تواند نور آبی مضر نمایشگرها را تا ۶۰ درصد فیلتر کند که باعث راحتی چشم می‌شود و در عین‌حال تصاویر واضح، کنتراست عمیق و نگ‌های زنده را ارائه می‌دهد. در واقع NXTPAPER 3.0 این ویژگی‌ها را برای حواس بینایی و لامسه بهینه‌سازی کرده است.

ces 2024

لپ‌تاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Plus Gen 5

از این لپ‌تاپ هم می‌توان به‌عنوان یک تبلت اندرویدی و هم یک لپ‌تاپ ویندوزی استفاده کرد. این دستگاه بسته به استفاده شما می‌تواند بین دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز جابجا شود. بنابراین اگر شما بخواهید از آن به‌عنوان تبلت استفاده کنید، می‌توانید صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی OLED آن را از پایه جدا کرده تا به یک تبلت اندرویدی تبدیل شود. با وصل کردن دوباره‌ کیبورد به آن می‌توانید به سیستم‌عامل ویندوز بازگردید.

ces 2024

گجت سلامتی Withings BeamO

این گجت هوشمند قادر است در عرض فقط یک دقیقه وضعیت سلامت بدن شما را بررسی کند. این گجت می‌تواند دمای بدن شما را اندازه‌گیری کند، میزان اکسیژن خون شما را بسنجد، سلامت قلب و ریه شما را چک کند و مواردی مانند تب، عفونت و ضربان نامنظم قلب‌تان را گزارش دهد و حتی نوار قلب بگیرد. 

ces 2024

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook Duo

ایسوس در نمایشگاه امسال از نسل جدید لپ‌تاپ دو نمایشگره خود رونمایی کرد. این لپ‌تاپ برخلاف نسل‌های قبلی خود که در بخش فوقانی از یک نمایشگر کوچک استفاده می‌کردند، دارای دو نمایشگر ۱۴ اینچی است که هر دوی آن‌ها از نوع OLED با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند. این لپ‌تاپ جذاب ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد.

ces 2024

نمایشگر شفاف MicroLED سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 از اولین نمایشگر شفاف MicroLED دنیا رونمایی کرد. این نمایشگر شفاف ‌شباهت بسیار زیادی به یک هولوگرام دارد که در هوا شناور است. ضخامت‌ این نمایشگر فقط یک سانتی‌متر است که بر حس شناور بودن آن‌ می‌افزاید. فناوری MicroLED هنوز در ابتدای راه خود است و ارائه‌ چنین محصولی یک اتفاق هیجان‌انگیز محسوب می‌شود.

ces 2024

گجت هوش مصنوعی Rabbit R1

این گجت هوش مصنوعی، برای انجام بسیاری از کارها می‌تواند جایگزین گوشی هوشمند شود. این دستگاه از فناوری هوش مصنوعی برای کنترل اپلیکیشن‌ها بهره می‌برد و می‌تواند نحوه استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف را یاد بگیرد. بنابراین Rabbit R1 می‌تواند به شما کمک کند تا به جای اینکه برخی کارها را به طور دستی انجام دهید، به صورت خودکار انجام شوند.

ces 2024

مانیتور گیمینگ ۴۸۰ هرتزی ال‌جی QHD Gaming OLED

ال‌جی با معرفی این مانیتور رکورد جدیدی ثبت کرده و در واقع توانسته اولین مانیتور OLED دنیا با وضوح QHD و نرخ نوسازی فوق‌العاده ۴۸۰ هرتز را معرفی کند. این مانیتور با زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع ۰.۰۳ میلی‌ثانیه استاندارد جدیدی را در دنیای گیمینگ ایجاد کرده است.

ces 2024

کنسول دستی MSI Claw

MSI امسال با معرفی این کنسول رسماً وارد بازار کنسول‌های دستی شد. MSI Claw از پردازنده قدرتمند Core Ultra 7 155H اینتل بهره می‌برد و قادر است از الگوریتم‌های پیشرفته‌ هوش مصنوعی برای بالابردن نرخ فریم و تجربه‌ روان بازی استفاده کند. این کنسول دارای صفحه‌نمایش ۷ اینچی FHD با نرخ ۱۲۰ هرتز است و ۶۹۹ دلار قیمت دارد.

ces 2024

نظر شما درباره این محصولات برتر نمایشگاه CES 2024 چیست. کدامیک از آن‌ها به نظرتان جالب است. در بخش کامنت‌ها حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید