شیائومی ۱۴ اولترا دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد داشت - تکفارس 
شیائومی ۱۴ اولترا دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد داشت - تکفارس 
شیائومی ۱۴ اولترا دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد داشت - تکفارس 

شیائومی ۱۴ اولترا دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد داشت

افشین نوری
۲۵ دی ۱۴۰۲ - 09:04
شیائومی ۱۴ اولترا

شیائومی اخیرا گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو را معرفی کرد و حالا خود را برای معرفی شیائومی ۱۴ اولترا در ماه‌های آینده آماده می‌‌کند.

یک گزارش جدید فاش کرده که شیائومی ۱۴ اولترا از یک دوربین زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. طبق این گزارش، گوشی پرچمدار شیائومی در دو نسخه با دوربین سلفی زیر نمایشگر و با دوربین سلفی معمولی معرفی خواهد شد. 

ظاهرا نسخه دوربین سلفی معمولی با نام رمزی «aurora» و «aurorapro» و نسخه دوربین زیر نمایشگر با نام رمزی «Xiaomi Suiren» در حال توسعه است.

شیائومی ۱‌۴ اولترا است اخیرا در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۲۳۳۶ و ۶۸۳۷ را کسب کرده بود.

گفته می‌شود  این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

ما اخیرا شاهد معرفی پرچمدارانی مثل شیائومی ۱۴، ویوو X100 و iQOO 12 بودیم که همگی از حسگر تشخیص اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر استفاده کرده‌اند. این گوشی‌ها هرچند عملکرد خوبی در این بخش دارند، اما بازخورد کاربران نشان می‌دهد که هنوز جای بهبودی زیادی برای تشخیص اثر انگشت وجود دارد.

ظاهرا شیائومی در حال توسعه حسگر اثر انگشت اولتراسونیک است و احتمالا از آن در پرچمدار آینده خود استفاده خواهد کرد. این دومین اقدام شیائومی برای استفاده از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک خواهد بود.

سابقه شیائومی در زمینه فناوری اثر انگشت اولتراسونیک به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد، زمانی که اولین فناوری اثر انگشت اولتراسونیک را در شیائومی ۵s ارائه کردند. البته این فناوری با چالش‌هایی مواجه شد و مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرد. شیائومی از آن زمان تاکنون از فناوری اثر انگشت اپتیکال در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کرده است.

حالا باید ببینیم آیا این شرکت درنهایت موفق به ارائه این فناوری در گوشی‌های خود می‌شود یا خیر. شیائومی اخیرا سری شیائومی ۱۴ را معرفی کرد بطوریکه حالا این سری رکورد جدیدی در تاریخ شرکت شیائومی ثبت کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید