مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک جنجالی شد - تکفارس 
مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک جنجالی شد - تکفارس 
مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک جنجالی شد - تکفارس 

مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک جنجالی شد

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۲ - 16:18
ایلان ماسک

وال استریت ژورنال گزارش داده است که مدیران تسلا به خاطر مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک اظهار نگرانی کرده‌اند. ظاهرا ماسک تحت‌تاثیر مواد مخدر یک توییت جنجالی درباره خصوصی‌ کردن تسلا زده بود.

برخلاف گزارش‌های قبلی که ادعا کرده بودند ماسک موضوع خصوصی کردن تسلا را قبل از انتشار توییت‌، با هیئت مدیره مطرح کرده بود، اما حالا گزارش وال استریت نشان می‌دهد که هیئت مدیره اصلا از این موضوع خبر نداشتند و با توییت ماسک شوکه شدند.

یکی از اعضای سابق هیئت مدیره تسلا به وال استریت گفته است که چندین بار به سایر اعضای هیئت مدیره درباره مصرف مواد توسط ماسک اطلاع داده بود، اما نگرانی‌های او مورد توجه قرار نگرفت.

وال استریت ژورنال در گزارش خود به تلاش‌های مدیران تسلا برای کنترل مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک و اظهارات عجیب او در ملاءعام اشاره کرده است. ظاهرا ماسک از موادی مانند کتامین، کوکائین و اکستازی استفاده می‌کرد.

بد نیست بدانید که ایلان ماسک در کتاب زندگینامه خود گفته بود که استفاده از مواد مخدر را دوست ندارد. با این حال، او یک‌ بار در پادکست «جو روگن» ماریجوانا مصرف کرده بود که این کار او بسیار جنجالی شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید