پوکو X6 پرو با امتیاز فوق‌العاده در بنچمارک آنتوتو ظاهر شد - تکفارس 
پوکو X6 پرو با امتیاز فوق‌العاده در بنچمارک آنتوتو ظاهر شد - تکفارس 
پوکو X6 پرو با امتیاز فوق‌العاده در بنچمارک آنتوتو ظاهر شد - تکفارس 

پوکو X6 پرو با امتیاز فوق‌العاده در بنچمارک آنتوتو ظاهر شد

افشین نوری
۱۵ دی ۱۴۰۲ - 19:36
پوکو X6 پرو

گوشی‌ پوکو X6 پرو در بنچمارک آنتوتو رویت شده است و توانسته عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ثبت کند.

پوکو X6 پرو قرار است  به‌زودی معرفی شود و ظاهرا مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ خواهد بود. این گوشی موفق شده امتیاز فوق‌العاده ۱٬۴۶۴٬۲۲۸ را در تست‌های آنتوتو کسب کند که برای یک گوشی میان‌رده بسیار چشمگیر است. به نظر می‌رسد پوکو X6 پرو نسخه تغییرنام یافته ردمی K70E در بازارهای جهانی خواهد بود.

پوکو X6 پرو

شیائومی گفته است که پوکو X6 پرو با سیستم‌عامل HyperOS عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱.۵K خواهد بود.

گفته می‌شود پوکو X6 پرو از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات تامین خواهد کرد.

قرار است پوکو X6 پرو و پوکو X6 در هفته‌های آینده معرفی شوند و باید ببینیم قیمت آن‌ها چقدر خواهد بود. شیائومی همچنین به‌تازگی گوشی اقتصادی پوکو M6 5G را با مشخصات خوب، از جمله دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی کرد.

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی +HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد و دارای شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ است.

کار پردازش این گوشی را تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در کنار ۴ تا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 بر عهده دارد.

انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات تامین می‌کند و در بخش نرم افزار رابط کاربری MIUI 14 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌کند.

در پنل پشتی پوکو M6 5G یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی وجود دارد و در پنل جلویی یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

این گوشی در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و از وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. قیمت پوکو M6 5G ۱۱۴ دلار است و در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید