آیفون خود را با این گجت به بلک بری تبدیل کنید - تکفارس 
آیفون خود را با این گجت به بلک بری تبدیل کنید - تکفارس 
آیفون خود را با این گجت به بلک بری تبدیل کنید - تکفارس 

آیفون خود را با این گجت به بلک بری تبدیل کنید

افشین نوری
۱۵ دی ۱۴۰۲ - 11:13
گجت آیفون

یک شرکت بریتانیایی به نام Clicks یک گجت آیفون معرفی کرده که می تواند آیفون شما را به بلک بری تبدیل کند. این دستگاه، یک کیبورد و صفحه‌کلید فیزیکی است که برای کسانی که می‌خواهند تجربه تایپ با دکمه را داشته باشند بسیار مناسب است.

شما می‌توانید آن را به آیفون خود وصل کرده و خاطرات صفحه‌کلید تایپی را زنده کنید. گجت Clicks به قسمت پایین گوشی وصل می‌شود و به جز پشت و لبه‌های آن، هیچ قسمتی از نمایشگر را نمی‌پوشاند. با این حال، طول گوشی را افزایش می‌دهد.

این صفحه‌کلید بسته به مدلی که دارید می‌تواند از طریق درگاه لایتنینگ یا USB-C به آیفون شما وصل شود و حتی به شما امکان شارژ گوشی را خواهد داد. این گجت هرچند از اتصال بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند، اما یک باتری قابل‌شارژ دارد.

اگر می‌خواهید در هنگام شب از آن استفاده کنید، می‌توانید نور پس‌زمینه آن را روشن کنید و اگر می‌خواهید با آیفون خود بدون استفاده از صفحه لمسی پیمایش کنید، می‌توانید از میانبرهای صفحه‌کلید استفاده نمائید. به عنوان مثال، برای اسکرول کردن صفحات وب، می‌توانید دکمه اسپیس را فشار دهید. دکمه‌های این گجت بسیار کوچک هستند و اگر انگشتان بزرگی دارید، ممکن است هنگام تایپ کردن به مشکل بخورید.

شرکت Clicks گفته است که این صفحه‌کلید آیفون توسط تیمی از حرفه‌ای‌های صنعت فناوری طراحی شده است. شما این گجت را می‌توانید با قیمت ۱۳۹ دلار از وب‌سایت Clicks سفارش دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید