مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED 2024 سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 
مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED 2024 سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 
مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED 2024 سامسونگ رونمایی شد - تکفارس 

مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED 2024 سامسونگ رونمایی شد

افشین نوری
۱۳ دی ۱۴۰۲ - 20:00
Odyssey OLED 2024

سامسونگ مانیتورهای گیمینگ Odyssey OLED 2024 را در سه مدل معرفی کرد. یکی از آن‌ها با نام Odyssey OLED G8 دارای نمایشگر ۳۲ اینچی تخت ۴K با نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است و مانیتورهای دیگر، یکی مدل G9 49 با پنل خمیده DQHD 240Hz و دیگری مدل G6 27 با پنل QHD 360Hz هستند.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 از یک صفحه نمایش خمیده ۴۹ اینچی با نسبت تصویر ۳۲:۹ بهره می‌برد. این مانیتور دارای وضوح ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (DQHD) نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز است و از تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و گیمینگ هاب این شرکت پشتیبانی می‌کند.

Odyssey OLED 2024

مانیتور Odyssey OLED G8 از یک پنل تخت ۳۲ اینچی با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (UHD) و نسبت تصویر ۱۶:۹ با نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد و دارای گواهینامه VESA DisplayHDR True Black 400 و قابلیت AMD Freesync Premium Pro است.

و در آخر، مانیتور Odyssey OLED G6 دارای نمایشگر ۲۷ اینچی با نسبت ۱۶:۹، وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD) و نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز است و از فناوری AMD Freesync Premium Pro پشتیبانی می‌کند.

هر سه مانیتور گیمینگ Odyssey OLED 2024 مجهز به پورت‌های HDMI 2.1، USB-Hub و DisplayPort 1.4 هستند و هر سه مدل از فناوری +Core Lighting استفاده می‌کنند که نور محیط را از پشت مانیتور ساطع می‌کند و تجربه‌ای فوق‌العاده در حین اجرای بازی ارائه می‌کند. 

گفتنی است ایسوس نیز از اولین مانیتور ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا رونمایی کرده است. این شرکت همچنین تائید کرده که نسل چهاردهم پردازنده‌های اینتل، Raptor Lake-S refresh نام خواهند داشت.

ایسوس در رویداد Gamescom چندین مانیتور جدید معرفی کردکه یکی از آن‌ها اولین نمایشگر ۳۲ اینچی ۴K OLED دنیا است. این مانیتور با نام OLED PG32UCDM دارای نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است و از فناوری QD-OLED استفاده می‌کند که روشنایی آن را به ۱۰۰۰ نیت می‌رساند. به‌گفته ایسوس این مانیتور عملکرد رنگی بی‌نظیر ، گستره وسیع و کنتراست عالی دارد.

مانیتور OLED PG32UCDM از یک سینک حرارتی سفارشی و مواد گرافنی برای جلوگیری از خطر سوختن بهره می‌برد و دارای یک سوئیچ KVM و پورت‌های DisplayPort 1.4، HDMI 2.1 و USB Type-C است. تاریخ عرضه آن سه ماهه اول سال آینده خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید