شیائومی ۱۴T پرو با ۱۶ گیگابایت رم در بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 
شیائومی ۱۴T پرو با ۱۶ گیگابایت رم در بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 
شیائومی ۱۴T پرو با ۱۶ گیگابایت رم در بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 

شیائومی ۱۴T پرو با ۱۶ گیگابایت رم در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

افشین نوری
۱۲ دی ۱۴۰۲ - 08:30
شیائومی 13T

گوشی‌های شیائومی ۱۳T و شیائومی ۱۳T پرو اخیرا معرفی شدند و حالا به نظر می رسد که شیائومی خود را برای معرفی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو آماده می‌کند.

طبق یک گزارش جدید، شیائومی ۱۴T پرو به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ و ۱۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. ظاهرا این گوشی نسخه‌ ریبرندشده‌ ردمی K70 اولترا خواهد بود.

ردمی K70 اولترا هنوز معرفی نشده است، اما مدل قبلی آن یعنی ردمی K60 اولترا در بازارهای جهانی با نام شیائومی ۱۳T پرو عرضه شد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که شیائومی ۱۴T پرو نسخه جهانی ردمی K70 اولترا باشد.

چند ماه پیش شاهد معرفی گوشی‌های شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو بودیم. در داخل ۱۳T پرو از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده شده بود، در حالیکه ۱۳T از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا بهره می‌برد. هر دو مجهز به باتری‌های ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند، اما فقط مدل پرو از شارژ سریع تا ۱۲۰ وات برای شارژ کامل در عرض ۱۹ دقیقه پشتیبانی می‌ کند.

شیائومی 13T

هر دو گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل بهره می‌برند و هر دو دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند. فقط مدل پرو از Wi-Fi 7 پشتیبانی میکند.

همچنین هر دو گوشی شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۲۸ اینچی، یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هستند.

شیائومی ۱۳T پرو در چند نسخه مختلف قابل دسترس است که عبارتند از نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه سوم با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی. شیائومی ۱۳T نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و نسخه دیگری با ۱۲ گیگابایت رم دارد.

قیمت شیائومی ۱۳T پرو از ۶۴۹ پوند (۷۹۰ دلار) شروع می‌شود، در حالیکه قیمت پایه ۱۳T برابر با ۵۴۹ پوند (۶۶۹ دلار) است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید