قیمت و مشخصات پوکو X6 پرو و پوکو M6 پرو لو رفت - تکفارس 
قیمت و مشخصات پوکو X6 پرو و پوکو M6 پرو لو رفت - تکفارس 
قیمت و مشخصات پوکو X6 پرو و پوکو M6 پرو لو رفت - تکفارس 

قیمت و مشخصات پوکو X6 پرو و پوکو M6 پرو لو رفت

افشین نوری
۱۱ دی ۱۴۰۲ - 14:51
پوکو

دو گوشی پوکو X6 پرو و پوکو M6 پرو در فروشگاه آمازون امارات لیست شده‌اند که قیمت و مشخصات آن‌ها را در کنار طراحی‌شان نشان می‌دهد.

طبق این لیست، گوشی پوکو X6 پرو از تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی LTPS با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ است و ابعادی برابر ۱۶۰ در ۷۴ در ۸ میلی‌متر و وزنی برابر ۱۸۸ گرم دارد.

پوکو X6 پرو

وب‌سایت آزمازون امارات یک سیستم دوربین سه‌گانه را برای این گوشی نشان می‌دهد که شامل یک دوربین اصلی ۶۷ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

پوکو X6 پرو ۵G سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ خواهد داشت. وب‌سایت آمازون امارات قیمت این گوشی را ۳۵۵ دلار (۱۲۹۹ درهم) ذکر کرده است.

پوکو X6 پرو

از طرفی، گوشی پوکو M6 پرو از صفحه‌نمایش 6.67 اینچی POLED با وضوح FullHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ بهره می‌برد و مجهز به تراشه هلیو G99 مدیاتک خواهد بود. در کنار این تراشه از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

 این گوشی هم دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات است و ۲۴۵ دلار (۸۹۹ درهم) قیمت دارد.

شیائومی همچنین به‌تازگی گوشی اقتصادی پوکو M6 5G را با مشخصات خوب، از جمله دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی کرد.

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی +HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۶۰۰ نیت بهره می‌برد و دارای شیشه محافظ گوریلا گلس ۳ است.

کار پردازش این گوشی را تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در کنار ۴ تا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 بر عهده دارد.

انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ وات تامین می‌کند و در بخش نرم افزار رابط کاربری MIUI 14 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌کند.

در پنل پشتی پوکو M6 5G یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی وجود دارد و در پنل جلویی یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

این گوشی در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و از وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. قیمت پوکو M6 5G ۱۱۴ دلار است و در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید