قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 فاش شد - تکفارس 
قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 فاش شد - تکفارس 
قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 فاش شد - تکفارس 

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 فاش شد

افشین نوری
۱۰ دی ۱۴۰۲ - 11:02
گلکسی S24

به نظر می‌رسد گلکسی S24 قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. یک گزارش جدید به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره کرده است.

طیق این گزارش، یکی از قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 امکان ترجمه زنده تماس‌های تلفنی خواهد بود. در این قابلیت، از هوش مصنوعی برای ترجمه همزمان استفاده خواهد شد.

قابلیت بعدی، Nightography Zoom نام خواهد داشت که به بهبود کیفیت عکس‌های گرفته شده در نور کم هنگام بزرگ‌نمایی کمک خواهد کرد. ظاهرا قابلیت دیگری به نام High Resolution نیز وجود خواهد داشت که کیفیت تصاویر دوربین اصلی را افزایش خواهد داد.

قابلیت های هوش مصنوعی گلکسی S24 فاش شد - تکفارس 

گزارش امروز، به قابلیت دیگری به نام  Screen Display اشاره کرده و در توصیف آن گفته است که شما با استفاده از این قابلیت فضای بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارید خواهید داشت.

قابلیت بعدی Generative Edit نام دارد که احتمالا یک ابزار ویرایشی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. این قابلیت  ظاهرا شبیه به Magic Eraser گوگل در سری پیکسل ۸ خواهد بود.

طبق گزارش امروز، این سری با همان قیمت نسل قبلی خود یعنی گلکسی S23 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، مدل پایه ممکن است با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش برسد، در حالیکه گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار فروخته خواهند شد.

این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های بعدی خود را ثابت نگه دارد تا در بخش گوشی‌های پرچمدار همچنان رقابتی باقی بماند. ظاهرا این شرکت قصد دارد با عرضه سری گلکسی S24 با همان قیمت قبلی، فروش خود را ۱۰ درصد افزایش دهد.

طبق شایعات، گلکسی S24 اولترا دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهد بود و احتمالا همه مدل‌های گلکسی S24 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود که فیلم‌برداری ۸K را ارائه خواهد کرد.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم هوش مصنوعی چگونه در سری گلکسی S24 به کار گرفته خواهد شد. سامسونگ گوشی گلکسی S24 را در بازارهای مختلف با تراشه اگزینوس یا اسنپدراگون عرضه خواهد کرد.

رویداد معرفی سری گلکسی S24 قرار است در روز ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برگزار شود و باید ببینیم سامسونگ درنهایت چه قابلیت‌هایی برای گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۴ خود ارائه می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید