آنر X50 پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 
آنر X50 پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد - تکفارس 

آنر X50 پرو با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

افشین نوری
۸ دی ۱۴۰۲ - 18:04
آنر X50 پرو

آنر از گوشی میان‌رده X50 پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ رونمایی کرد. این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده اولد با وضوح ۱.۵K‌ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و یک سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر دارد.

در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین دایره‌ای‌ وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. یک فلاش LED نیز در بالای آن ها قرار دارد و دوربین سلفی گوشی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

آنر X50 پرو

قلب تپنده آنر X50 پرو تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است و در کنار آن از یک سیستم خنک‌کننده محفظه بخار با مساحت ۵۱۰۰ میلی‌مترمربع استفاده شده است.این گوشی سیستم‌عامل Magic OS 7.2 را بر پایه اندروید ۱۳ اجرا می‌کند.

در داخل این گوشی از یک باتری بزرگ ۵۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ سریع ۳۵ وات استفاده شده است. سایر قابلیت‌های این گوشی شامل اتصال NFC، بلوتوث ۵.۲ و درگاه USB-C‌ می‌شود.

آنر X50 پرو در یک نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده و ۴۲۵ دلار قیمت دارد. یک گزارش جدید فاش کرده است که آنر مجیک ۶ نز دارای یک دوربین زوم پریسکوپ ۱۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. قبلا گزارش‌ شده بود که این گوشی با دوربین پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

همچمین به نظر می‌رسد دوربین اصلی این گوشی یک سنسور OV50K با سایز ۱/۱.۳ اینچی خواهد بود که تقریباً هم‌اندازه سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا است.

انتظار می‌رود آنر مجیک ۶ به زودی در چین معرفی شود و بعد از آن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. آنر تائید کرده که این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و یک دستیار صوتی هوش مصنوعی به نام YOYO خواهد بود.

آنر اخیرا مجیک ۶ لایت را به عنوان جانشین مجیک ۵ لایت معرفی کرد. این گوشی، مشخصات رقابتی را در یک قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه کرده است.

آنر مجیک ۶ لایت دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل، نسبت تصویر به بدنه ۹۲.۸ درصد، تراکم پیکسلی ۴۲۹ppi و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. همچنین حداکثر روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت است که به شما امکان استفاده از گوشی در زیر نور مستقیم خورشید را می‌دهد. این گوشی دارای نوردهی ۱۹۲۰ هرتزی PWM برای محافظت از چشمان شما در محیط‌های تاریک است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید