گلکسی M15 سامسونگ با یک باتری غول‌پیکر در راهست - تکفارس 
گلکسی M15 سامسونگ با یک باتری غول‌پیکر در راهست - تکفارس 
گلکسی M15 سامسونگ با یک باتری غول‌پیکر در راهست - تکفارس 

گلکسی M15 سامسونگ با یک باتری غول‌پیکر در راهست

افشین نوری
۷ دی ۱۴۰۲ - 14:11
گلکسی M15

طبق یک گزارش جدید، ظاهرا سامسونگ در حال کار روی گلکسی M15 با یک باتری بزرگ است که در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

GalaxyClub افاش کرده که گلکسی M15 دارای یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این در حالیست که گلکسی A15 از یک باتری کوچکتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس بهره خواه برد، از نظر تئوری این گوشی باید مشخصات بهتری نسبت به مدل سری A داشته باشد.

سامسونگ اخیرا گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 5G را معرفی کرد. گلکسی A15 در دو نسخه ۴G و ۵G ارائه شده است و هر دو مدل به غیر از تراشه‌ دارای مشخصات یکسانی هستند. در مقاسه با آن‌ها، گلکسی A25 دارای دوربین‌های قدرتمندتر و تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ است.

هر سه گوشی جدید سامسونگ دارای نمایشگرهای ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و ناچ Infinity-U هستند. مدل‌های A15 دارای نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۸۰۰ نیت هستند، اما گلکسی A25 دارای نرخ ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت است.

سامسونگ از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در هر سه گوشی جدید گلکسی A خود استفاده کرده است و هر سه آن‌ها دارای طراحی جدید Key Island با یک شکل محدب‌مانند در اطراف کلیدهای پاور و ولوم هستند.

گلکسی A15 از تراشه هلیو G99 مدیاتک، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا با کارت microSD بهره می برد. در حالیکه گلکسی A15 5G مجهز به تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا است و گلکسی A25 5G از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ در کنار ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا استفاده می‌کند.

در پنل پشتی مدل‌های A15 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد، اما گلکسی A25 از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی‌ها در چهار رنگ عرضه شده‌اند و گلکسی A15 4G دارای قیمت پایه ۲۰۵ دلار، گلکسی A15 5G دارای قیمت پایه ۲۶۰ دلار و گلکسی A25 5G دارای قیمت پایه ۲۷۱ دلار است .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید