اپلیکیشن Samsung Phone برای ویندوز عرضه شد - تکفارس 
اپلیکیشن Samsung Phone برای ویندوز عرضه شد - تکفارس 
اپلیکیشن Samsung Phone برای ویندوز عرضه شد - تکفارس 

اپلیکیشن Samsung Phone برای ویندوز عرضه شد

افشین نوری
۷ دی ۱۴۰۲ - 10:19
Samsung Phone

سامسونگ اپلیکیشن Samsung Phone خود را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی ارائه کرده است. هدف سامسونگ از ارائه این اپلیکیشن ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه‌ شبیه به آنچه در آیفون و مک شاهد هستیم است.

این اپلیکیشن به کاربران امکان مدیریت یکپارچه گوشی‌های گلکسی را به طور مستقیم از طریق رایانه ویندوزی خواهد داد و دیگر نیازی به سوئیچ کردن بین دستگاه‌ها نخواهد بود. کاربران همچنین می‌توانند با این اپلیکیشن در کامپیوتر خود تماس بگیرند، پیام‌ها را چک کنند، اعلان‌ها را دریافت کنند و فایل‌ها را انتقال دهند.

Samsung Phone

این اپلیکیشن فعلا فقط با لپ‌تاپ‌های سامسونگ کار می‌کند و احتمالا لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت را برای کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ جذاب‌تر خواهد کرد.

گفتنی است قابلیت تماس یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن Samsung Phone است و سامسونگ در توضیح آن گفته است: «دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد. از شماره موبایل و طرح تلفن همراه گلکسی خود برای برقراری و دریافت تماس در کامپیوتر استفاده کنید.»

طبق یک گزارش جدید، بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان ماهانه از ویندوز ۱۱ استفاده می کنند. Windows Central گزارش داده که داده‌های داخلی مایکروسافت نشان می‌دهند که انتظار می‌رود تعداد کاربران ویندوز ۱۱ تا اوایل سال ۲۰۲۴ به ۵۰۰ میلیون دستگاه فعال ماهانه برسد.

ویندوز ۱۰ برای اولین بار، بیش از یک سال بعد از عرضه به ۴۰۰ میلیون دستگاه فعال رسیده بود که ۱۱۵ درصد سریع‌تر از ویندوز ۷ بود. دو سال طول کشید تا ویندوز ۱۱ به همان عدد برسد که نسبت به ویندوز ۱۰ کاهش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

مایکروسافت ویندوز ۱۱ را برای اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ معرفی کرد. ویندوز ۱۱ فقط با پردازنده‌هایی که از سال ۲۰۱۸ به بعد عرضه شده اند و با دستگاه‌هایی که از تراشه‌های امنیتی TPM پشتیبانی می‌کنند کار می‌کند.

این الزامات سخت افزاری باعث شده تا ویندوز ۱۱ از ویندوز ۱۰ عقب بماند. ما همچنین شاهد پذیرش کند این سیستم‌عامل در داده‌های نظرسنجی Steam بودیم، به طوری که ویندوز ۱۱ فقط ۳۷ درصد را به خود اختصاص داده است، در حالیکه این عدد برای ویندوز ۱۰ تقریباً ۶۰ درصد است. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید