سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی تا ۴ سال آپدیت دریافت می کند - تکفارس 
سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی تا ۴ سال آپدیت دریافت می کند - تکفارس 
سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی تا ۴ سال آپدیت دریافت می کند - تکفارس 

سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی تا ۴ سال آپدیت دریافت می کند

افشین نوری
۶ دی ۱۴۰۲ - 19:51
ردمی نوت 13

شیائومی قرار است سری ردمی نوت ۱۳ را در هفته‌های آینده روانه بازارهای جهانی کند و حالا طبق اطلاعاتی که فاش شده این سری سه سال آپدیت اندروید را دریافت خواهد کرد.

این سری اخیرا در چین معرفی شد، اما بر اساس اطلاعاتی که Sudhanshu Ambhore در ایکس منتشر کرده، همه مدل‌های این سری در بازارهای جهانی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را بر پایه MIUI 14 اجرا خواهند کرد.

در ضمن این سری سه سال آپدیت اندرویدی (تا اندروید ۱۶) و چهار سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. همانطور که می‌دانید مدل‌های ردمی نوت شیائومی معمولا دو سال به‌روزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند.

طبق اطلاعات امروز، سری ردمی نوت ۱۳ به این زودی‌ها HyperOS را دریافت نخواهد کرد. نسخه چینی این سری دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و جزیره دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود است.

مدل استاندارد این سری دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است، در حالیکه مدل پرو و پرو پلاس دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی هستند. نسخه چینی ردمی نوت ۱۳ مجهز به تراشه دایمنسیتی ۶۰۵۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و ردمی نوت ۱۳ پرو و پرو پلاس به ترتیب از تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۷s نسل ۲ و دایمنسیتی ۷۲۰۰ استفاده می‌کنند.

شیائومی اخیرا سری ردمی K70 را معرفی کرده و پوستری که توسط این شرکت منتشر شده تائید می‌کند که فروش این سری در ۱۴ روز اول عرضه از مرز ۱ میلیون دستگاه عبور کرده است.

سری ردمی K70 در ۲۹ نوامبر در چین رونمایی شد و فروش آن در ۱ دسامبر آغاز شد. تنها در عرض چند دقیقه پس از عرضه آن، شیائومی اعلام کرد که فروش آن در ۵ دقیقه اول از ۶۰۰۰۰۰ دستگاه فراتر رفته است که بیش از دو برابر فروش سری K60 بود.

سری ردمی K70 شامل سه مدل مانند ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود که به‌ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. این سری دارای مشخصات هیجان‌انگیزی مثل صفحه نمایش OLED با وضوح ۲K، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع تا ۱۲۰ وات است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید