جدیدترین گوشی جان‌سخت سامسونگ از راه می‌رسد - تکفارس 
جدیدترین گوشی جان‌سخت سامسونگ از راه می‌رسد - تکفارس 
جدیدترین گوشی جان‌سخت سامسونگ از راه می‌رسد - تکفارس 

جدیدترین گوشی جان‌سخت سامسونگ از راه می‌رسد

افشین نوری
۱ دی ۱۴۰۲ - 08:31
XCover 7

به نظر می‌رسد سامسونگ خود را برای معرفی گوشی بسیار مقاوم و جان‌سخت گلکسی XCover 7 آماده می‌کند.

این گوشی به‌تازگی تائیدیه کشور مالزی را دریافت کرده است و ممکن است به زودی معرفی شود. این گوشی قبلا در دیتابیس BIS هند نیز رویت شده بود.

گلکسی XCover 7 ظاهرا در پنل پشتی خود فقط یک دوربین و یک فلاش LED دوگانه خواهد داشت و از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در کنار ۶ و ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

XCover 7

همچنین انتظار می‌ود این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۴ را به همراه رابط کاربری One UI 6 اجرا کند. جزئیات قیمت XCover 7 هنوز معلوم نیست، اما این گوشی به احتمال زیاد در سه ماهه اول ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد.

این گوشی تاکنون موفق به دریافت گواهینامه‌های IP68 و MIL-STD-810H و همچنین SIG ،NBTC و GCF شده است که نوید یک گوشی بسیار مقاوم را می‌دهند. 

سامسونگ قرار است در جریان رویداد آینده Galaxy Unpacked خود که در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد، از سری گلکسی S24 رونمایی کند. این سری شامل سه مدل گلکسی S24، گلکسی S24+ و گلکسی S24 اولترا خواهد بود.

طبق گزارش امروز، این سری با همان قیمت نسل قبلی خود یعنی گلکسی S23 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، مدل پایه ممکن است با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش برسد، در حالیکه گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار فروخته خواهند شد.

این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های بعدی خود را ثابت نگه دارد تا در بخش گوشی‌های پرچمدار همچنان رقابتی باقی بماند. ظاهرا این شرکت قصد دارد با عرضه سری گلکسی S24 با همان قیمت قبلی، فروش خود را ۱۰ درصد افزایش دهد.

طبق شایعات، گلکسی S24 اولترا دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهد بود و احتمالا همه مدل‌های گلکسی S24 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود که فیلم‌برداری ۸K را ارائه خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، روی فناوری هوش مصنوعی تمرکز کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید