این آیفون طعم شکلات می‌دهد! - تکفارس 
این آیفون طعم شکلات می‌دهد! - تکفارس 
این آیفون طعم شکلات می‌دهد! - تکفارس 

این آیفون طعم شکلات می‌دهد!

افشین نوری
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - 08:56
آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی

برند کاویار (Caviar) از جدیدترین نسخه  آیفون ۱۵ پرو مکس با طعم شکلات رونمایی کرد. این نسخه با الهام از فیلم سینمایی Wonka که تازه اکران شده ساخته شده است.

به گفته کاویار، این مدل از شکلات ساخته و با روکشی از طلای خوراکی ۲۳ عیار تزیین شده است. قیمت این مدل، همان قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۱۵ پرو مکس تعیین شده که ۱۱۰۰ دلار است.

 آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی

طلای خوراکی که در نسخه جدید آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده‌ شده، در واقع یک افزودنی بی‌خطر است و اثر بدی روی بدن ندارد. این طلای خوراکی، طعمی شبیه به کلوچه بادامی دارد و ۳۰ ثانیه بعد از مصرف طعم‌اش بسیار تند می‌شود.

 آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی

کاویار علاوه بر این نسخه‌، مدل دیگری از  آیفون ۱۵ پرو مکس با نام Maze 18K معرفی کرده که با طلای ۱۸ عیار و ۳۹ عدد الماس ساخته شده و ۵۰۳۶۰ دلار قیمت دارد.

 آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی

برند کاویار قبلا نیز نسخه‌های لوکسی از سایر مدل‌های آیفون ارائه کرده که بسیار گران‌قیمت هستند و در تعداد محدودی عرضه شده‌اند.

خاویار نسخه طلاکاری شده آیفون ۱۳ پرو مکس، پلی استیشن ۵ و آیپد مینی را معرفی کرد

وب‌سایت TrendForce گفته است که انتظار می‌رود حدود ۸۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۵ در سال جاری میلادی عرضه شود که ۶۰ درصد آن‌ها مربوط به مدل های پرو خواهد بود. هرچند این تعداد عدد مناسبی است، اما TrendForce هشدار داده که افزایش نرخ دلار ممکن است بر تصمیم خریداران خارجی، به ویژه در چین که تا ۲۵ درصد بازار آیفون را تشکیل میدهد، تأثیر بگذارد.

آیفون ۱۵ پرو مکس علاوه بر داشتن حافظه داخلی دو برابر و استفاده از زوم اپتیکال ۵ برابر، از تراشه ۳ نانومتری A17 Pro در کنار ۸ گیگابایت رم، دوربین‌های ارتقایافته، بدنه تیتانیوم، وای فای ۶E بهره می‌برد. درگاه USB-C آن نیز دارای توان انتقال ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است. همه این ارتقاها تاحدودی افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری این گوشی را توجیه می‌کنند.

امسال همه مدل‌های آیفون ۱۵ با قابلیت جزیره پویا معرفی شده‌اند. این بریدگی برای اولین بار سال گذشته در آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس ارائه شد که امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و تعامل با اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند. آیفون ۱۵ مجهز به یک صفحه نمایش OLED Super Retina است که از محتوای دالبی ویژن با روشنایی ۱۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۲۰۰۰ نیت است که دو برابر آیفون ۱۴ می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید