قیمت گلکسی S24 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قیمت گلکسی S24 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قیمت گلکسی S24 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

قیمت گلکسی S24 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - 12:20
گلکسی S24

انتظار می‌رود سری گلکسی S24 سامسونگ اوایل سال آینده میلادی معرفی شود و حالا قیمت آن فاش شده است.

سامسونگ قرار است در جریان رویداد آینده Galaxy Unpacked خود که در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد، از سری گلکسی S24 رونمایی کند. این سری شامل سه مدل گلکسی S24، گلکسی S24+ و گلکسی S24 اولترا خواهد بود.

طبق گزارش امروز، این سری با همان قیمت نسل قبلی خود یعنی گلکسی S23 عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، مدل پایه ممکن است با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش برسد، در حالیکه گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به ترتیب با قیمت ۹۹۹ دلار و ۱۱۹۹ دلار فروخته خواهند شد.

این بدان معناست که سامسونگ قصد دارد قیمت گوشی‌های بعدی خود را ثابت نگه دارد تا در بخش گوشی‌های پرچمدار همچنان رقابتی باقی بماند. ظاهرا این شرکت قصد دارد با عرضه سری گلکسی S24 با همان قیمت قبلی، فروش خود را ۱۰ درصد افزایش دهد.

طبق شایعات، گلکسی S24 اولترا دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت خواهد بود و احتمالا همه مدل‌های گلکسی S24 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا با سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه شود که فیلم‌برداری ۸K را ارائه خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، روی فناوری هوش مصنوعی تمرکز کند. این شرکت حالا تائید کرده است که هوش مصنوعی Galaxy AI را در سری گلکسی S24 ارائه خواهد کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وب‌سایت Galaxy Club نیز به شواهدی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد گلکسی S24 به عنوان یک گوشی هوش مصنوعی عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین برای عناوینی مانند AI Phone و AI Smartphone نشان تجاری ثبت کرده است که نشان می‌دهد این شرکت چقدر در مورد هوش مصنوعی جدی است.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم هوش مصنوعی چگونه در سری گلکسی S24 به کار گرفته خواهد شد. سامسونگ گوشی گلکسی S24 را در بازارهای مختلف با تراشه اگزینوس یا اسنپدراگون عرضه خواهد کرد.

به نظر می رسد مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S24 در ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون و در بقیه بازارها با تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد. اما مدل اولترا در همه کشورها با تراشه اسنپدراگون ارائه خواهد گردید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید