واتساپ سرانجام قابلیت پین کردن پیام در چت را ارائه کرد - تکفارس 
واتساپ سرانجام قابلیت پین کردن پیام در چت را ارائه کرد - تکفارس 
واتساپ سرانجام قابلیت پین کردن پیام در چت را ارائه کرد - تکفارس 

واتساپ سرانجام قابلیت پین کردن پیام در چت را ارائه کرد

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 18:00
واتساپ قابلیت تبدیل پیام صوتی به متن

قابلیت پین کردن پیام در چت سرانجام برای همه کاربران واتساپ ارائه شده است. شما حالا می‌توانید یک پیام خاص را در یک چت انتخاب کنید و آن را به بالای صفحه پین کنید.

شما در واتساپ می‌توانید کل چت را به بالای لیست پین کنند، اما نمی‌توانستید یک پیام خاص در یک چت را به بالای صفحه پین کنید. اخیرا شایعات زیادی درباره عرضه این قابلیت در سال جاری وجود داشت و حالا به‌طور عمومی ارائه شده است.

واتساپ

قابلیت جدید واتساپ می‌تواند برای پین کردن پیام‌هایی که حاوی اطلاعات مهمی مانند تاریخ، آدرس، شماره تلفن و غیره هستند بسیار مفید باشد. پیام پین شده، به مدت ۲۴ ساعت، هفت روز یا یک ماه در بالای چت باقی خواهد ماند. شما می‌توانید بین این سه گزینه فقط یکی را انتخاب کنید، اما هفت روز به صورت پیش‌فرض خواهد بود.

برای پین کردن یک پیام چت کافی است آن را طولانی فشار دهید و سپس گزینه پین را از منو انتخاب کرده و مدت زمان پین را انتخاب کنید. شما قادر به پین کردن هر پیامی، از جمله پیام‌هایی که فقط ایموجی یا تصویر هستند، خواهید بود. همچنین، رمزگذاری سرتاسری در مورد آن‌ها نیز اعمال خواهد شد.

این قابلیت اکنون در حال عرضه شدن است و ممکن است چند روز طول بکشد. برای استفاده از آن باید واتساپ خود را آپدیت کنید.

واتساپ همچنین قابلیت View Once خود را به پیام های صوتی نیز اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت، پیام‌های صوتی پس از یکبار پخش شدن، خود‌به‌خود حذف می‌شوند.

این قابلیت جدید به شما امکان می‌دهد تا پیام‌های صوتی ایجاد کنید که فقط یک بار بتوان به آن گوش داد. واتساپ اعلام کرده که قابلیت View Once خود را که در سال ۲۰۲۱ برای عکس‌ها و ویدیوها معرفی کرد، به پیام های صوتی اضافه کرده است. به این ترتیب، این پیام‌ها بلافاصله پس از پخش شدن ناپدید می‌شوند.

واتساپ گفته است که از این قابلیت می‌توان برای انتقال اطلاعات خصوصی استفاده کرد. مثلا اگر قصد انجام کاری مانند برنامه‌ریزی یک مهمانی مخفیانه را دارید، اکنون می‌توانید مطمئن باشید کسی که برای او جشن می‌گیرید هرگز متوجه این موضوع نخواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید