ببینید: طراحی آیفون ۱۶ اپل احتمالاً این شکلی خواهد داشت - تکفارس 
ببینید: طراحی آیفون ۱۶ اپل احتمالاً این شکلی خواهد داشت - تکفارس 
ببینید: طراحی آیفون ۱۶ اپل احتمالاً این شکلی خواهد داشت - تکفارس 

ببینید: طراحی آیفون ۱۶ اپل احتمالاً این شکلی خواهد داشت

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 12:40
آیفون 16

در حالیکه طراحی آیفون ۱۵ بسیار شبیه به نسل قبلی خود بود، اما به نظر می رسد که این موضوع در مورد آیفون ۱۶ تغییر خواهد کرد.

طبق گزارشی که امروز منتشر شده، طراحی آیفون ۱۶ اپل به صورت تصاویر زیر خواهد بود. این تصاویر شامل سه رندر احتمالی می‌شود که هیچ کدام آن‌ها نهایی نشده‌اند.

این تصاویر به برخی تغییرات جالب برای آیفون ۱۶ اشاره دارند، از جمله چیدمان دوربین عمودی به جای مورب فعلی و همچنین دکمه‌های مختلف.

آیفون 16

مدل زردرنگ آیفون ۱۶ دارای دکمه تنظیم صدا، دکمه اکشن و ماژول دوربینی است که ما را به یاد آیفون X می‌اندازد. مدل صورتی دارای دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه اکشن و ماژول دوربین شبیه به آیفون ۱۲ است.

از طرف دیگر، آیفون ۱۶ مشکی دارای یک دکمه اکشن بزرگتر و یک دکمه جدید Capture است. گزارش امروز گفته است که مدل مشکی به احتمال زیاد طراحی نهایی آیفون ۱۶ خواهد بود.

آیفون 16

البته باید خاطرنشان کنیم که این تصاویر صرفا طرح‌های اولیه هستند و ممکن است تغییر کنند. هنوز ۹ ماه تا معرفی آیفون ۱۶ باقی مانده است و هر چیزی ممکن است قبل از رونمایی رسمی تغییر کند.

همچنین طبق اطلاعات جدید، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس دارای نمایشگرهای بزرگی خواهند بود: به ترتیب ۶.۲۷ اینچی و ۶.۸۶ اینچی با پنل‌های ۱۲۰ هرتزی LTPO. با این‌حال، آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس از همان سایزهای قبلی ۶.۱۲ و ۶.۶۹ اینچی و همان نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره خواهند برد.

این اطلاعات توسط راس یانگ یکی از کارشناسان داخلی تائید شده است. او می‌گوید که قابلیت پروموشن اپل فقط در سال ۲۰۲۵ به مدل‌های استاندارد آیفون اپل راه پیدا خواهد کرد.

انتظار می‌رود همه مدل‌های آیفون ۱۶ در سال ۲۰۲۴ از قابلیت جزیره پویا با همان داینامیک آیلند بهره ببرند.

خریداران قدیمی آیفون ممکن است برایشان مهم نباشد که یک سال دیگر با صفحه نمایش ۶۰ هرتزی کنار بیایند، اما این نمایشگرها در مقایسه با پرچمداران و میان‌رده‌های اندرویدی ممکن است مزیت رقابتی خود را از دست بدهند.

 همچنین یک افشاگر مطرح به نام KosutamiSan فاش کرده که اپل به طور جدی روی سیستم حرارتی گرافن سری آیفون ۱۶ کار می کند تا مشکل گرمایشی را که قبلا وجود داشت حل کند. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید