ایرباد بی‌سیم هواوی FreeClip با طراحی منحصربه‌فرد معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی‌سیم هواوی FreeClip با طراحی منحصربه‌فرد معرفی شد - تکفارس 
ایرباد بی‌سیم هواوی FreeClip با طراحی منحصربه‌فرد معرفی شد - تکفارس 

ایرباد بی‌سیم هواوی FreeClip با طراحی منحصربه‌فرد معرفی شد

افشین نوری
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 10:25
FreeClip

هواوی از ایرباد بی‌سیم FreeClip با طراحی منحصر‌به‌فرد برای استفاده راحت در طول روز رونمایی کرد. FreeClip بخشی از محصولات پوشیدنی هوشمند Fashion Forward هواوی برای پاسخ دادن به تقاضای رو به رشد برای هدفون‌های بی‌سیم داخل گوش است.

این ایرباد دارای سه جزء Comfort Bean، Acoustic Ball و C-bridge Design است. قسمت Comfort Bean یک شکل ارگونومیک لوبیایی دارد که خود را در امتداد انحنای گوش انسان قرار می‌دهد. جزء Acoustic Ball بر پایه اشکال مدل‌های Kavum ساخته شده تا به اندازه مطلوب دست یابد و باعث اذیت گوش نشود. قسمت C-bridge هم دارای یک سنسور تطبیقی است که نیروی مکانیزم دستگاه را تنظیم می‌کند.

به گفته هواوی، FreeClip اولین ایرباد open-ear دنیاست که بین گوش چپ و راست هیچ تمایزی قائل نمی‌شود. FreeClip با یکبار شارژ تا ۳۲ ساعت دوام می‌آورد و در عرض ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. همچنین با ۱۰ دقیقه شارژ آن می‌توان تا ۳ ساعت از آن استفاده کرد. این ایرباد همچنین از استاندارد ضد آب IP54 پشتیبانی می‌کند.

ایرباد FreeClip اواخر دسامبر در بریتانیا و اروپا به ترتیب با قیمت‌های ۱۸۰ پوند و ۲۰۰ یورو عرضه می‌شود.

هواوی همچنین تبلت میت‌پد پرو ۱۳.۲ اینچی را معرفی کرده است. قیمت این تبلت برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۹۹۹ یورو و برای نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۱۱۹۹ یورو است. صفحه کلید هوشمند مغناطیسی آن ۱۹۹ یورو و قلم آن ۹۹ یورو قیمت دارد.

میت‌پد پرو ۱۳.۲ اینچی مجهز به تراشه کایرین ۹۰۰۰S است و تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد. این تبلت از نمایشگر ۱۳.۲ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح ۲۸۸۰×۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. سایز ویژگی ‌های آن شامل باتری با شارژ سیمی ۸۸ واتی، شش اسپیکر و سه دوربین (۱۳ مگاپیکسل اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF 3D) می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید