قابلیت های جذاب One UI 6.1 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قابلیت های جذاب One UI 6.1 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
قابلیت های جذاب One UI 6.1 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

قابلیت های جذاب One UI 6.1 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 16:04
One UI 6.1

امروز اطلاعاتی درباره رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ منتشر شده که قابلیت‌های آن را فاش می‌کند. این رابط کاربری قرار است به‌همراه سری گلکسی S24 سامسونگ در اوایل سال آینده عرضه شود.

نکته جالب اینکه بسیاری از قابلیت‌های One UI 6.1 شبیه به قابلیت‌های جدید پیکسل در سری پیکسل ۸ خواهند بود. One UI 6.1 به شما اجازه خواهد داد تا والپیپرهای سفارشی تولید کنید و افکت‌های آب‌وهوا و پرتره روی صفحه قفل گوشی خود اعمال کنید.

ویرایشگر تصویر نیز بهبود خواهد یافت و شما خواهید توانست تصاویر را فراتر از مرزهای اصلی آن گسترش دهید و اشیا را از یک تصویر به تصویر دیگر منتقل کنید. از طرفی، Samsung Notes خواهد توانست بلوک‌های بزرگ متنی را خلاصه‌سازی کند.

رابط کاربری One UI 6.1 همچنین دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد بود که به شما در هنگام تماس‌ها کمک خواهند کرد. این قابلیت‌ها شامل مترجم آنی، حذف نویز محیطی و رونویسی خواهند بود.

در ضمن، One UI 6.1 بهبودهایی برای محافظت از باتری و سفارشی‌سازی‌ها و انیمیشن‌های مختلفی ارائه خواهد کرد.

آپدیت One UI 6 دارای قابلیت‌های جدیدی است که یکی از آن‌ها Auto Blocker نام دارد که از گوشی گلکسی شما در برابر انواع تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.

قابلیت Auto Blocker وقتی فعال باشد می‌تواند از دستگاه شما در برابر نصب جانبی محافظت کند. هدف آن مسدود کردن نصب اپلیکیشن‌ها از منابع غیرمجاز است. قابیت Auto Blocker همچنین اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌های غیرمجاز بلاک می‌کند. این قابلیت باعث امن‌تر شدن تجربه شما خواهد شد و از شما در برابر نصب بدافزارها و اپلیکیشن‌های خطرناک محافظت خواهد کرد.

نصب جانبی اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های اندرویدی بسیار ساده است. کاربر ابتدا فایل اپلیکیشن‌ را در دستگاه خود دانلود می‌کند. سپس روی آن ضربه می‌زند تا آن را نصب کند. در این مرحله از کاربر خواسته می شود تا به منبع نصب اپلیکیشن‌ اجازه دهد. وقتی‌که مجوز صادر می‌شود، پروسه نصب اپلیکیشن‌ ادامه می‌یابد.

با این حال، برخی از اپلیکیشن‌‌های آلوده وجود دارند که سعی در فریب کاربران دارند. برخی از این اپلیکیشن‌ها، تبلیغات را روی صفحه نمایش نشان می دهند و برخی دیگر فقط برای ردیابی داده استفاده می‌شوند. هدف سامسونگ مسدود کردن این اپلیکیشن‌‌ها و امن‌تر کردن تجربه کاربران است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید