ببینید: طراحی سامسونگ گلکسی A15 4G فاش شد - تکفارس 
ببینید: طراحی سامسونگ گلکسی A15 4G فاش شد - تکفارس 

ببینید: طراحی سامسونگ گلکسی A15 4G فاش شد

افشین نوری
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - 12:54
گلکسی A15 4G

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گلکسی A15 4G در کنار نسخه ۵G آن است. حالا یک گزارش جدید طراحی، گزینه‌های رنگ و مشخصات نسخه ۴G گلکسی A15 را فاش کرده است.

بر اساس گزارش امروز، A15 4G از نظر طراحی شبیه به نسل قبلی خود یعنی A14 4G خواهد بود. تصاویر آن سه دوربین پشتی را نشان می‌دهند که به صورت عمودی در کنار فلاش LED قرار دارند. در قسمت جلو یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی وجود دارد. این تصاویر، گلکسی A15 4G را در رنگ های سیاه، سفید و زرد نمایش می‌دهند.

طبق شایعات، گلکسی A15 4G از تراشه هلیو G99 بهره خواهد برد و انتظار می رود در پیکره‌بندی‌های مختلف رم و حافظه عرضه شود که یکی از آن‌ها رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

گفته می‌شود اندازه نمایشگر آن ۶.۵ اینچی خواهد بود، اما جزئیات وضوح و نوع پنل آن هنوز مشخص نیست. با این‌حال، از آنجاییکه گلکسی A15 5G احتمالا دارای نمایشگر OLED خواهد بود، این احتمال وجود دارد که مدل ۴G نیز دارای نمایشگر OLED باشد.

همچنین سیستم دوربین آن احتمالا شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود.

انرژی این گوشی را احتمالا یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ وات تامین خواهد کرد. گفتنی است اخیرا نیز تصاویر رندرشده مدل ۵G فاش شده است که آن را در رنگ آبی تیره نشان می‌دهد. البته این گوشی احتمالا در رنگ‌های زرد و مشکی نیز قابل دسترس خواهد بود.

منبع این تصاویر ادعا کرده که گلکسی A15 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود. ظاهرا این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک در کنار حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا بهره خواهد برد.

این تصاویر در پنل پشتی گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی را نشان می‌داد. گفته می‌شود انرژی گلکسی A15 5G را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۲۵ وات تامین خواهد کرد. همچنین یک حسگر اثرانگشت کناری به‌صورت یکپارچه با دکمه پاور آن وجود خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید