منتظر پوکو M6 5G با طراحی متفاوت باشید - تکفارس 
منتظر پوکو M6 5G با طراحی متفاوت باشید - تکفارس 
منتظر پوکو M6 5G با طراحی متفاوت باشید - تکفارس 

منتظر پوکو M6 5G با طراحی متفاوت باشید

افشین نوری
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - 09:24
پوکو M6 5G

شیائومی چند روز پیش گوشی ردمی ۱۳C 5G را معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که این گوشی با نام پوکو M6 5G در سایر بازارها عرضه خواهد شد.

ما چند ماه پیش شاهد عرضه پوکو M6 Pro در هند بودیم که در واقع نسخه تغییرنام یافته ردمی ۱۲ ۵G بود.

اگر پوکو M6 5G به‌عنوان نسخه‌ای از ردمی ۱۳C 5G عرضه شود، احتمالاً دارای طراحی پنل پشتی و پیکره‌بندی حافظه متفاوتی خواهد بود.

ردمی ۱۳C 5G مجهز به تراشه SoC دایمنسیتی ۶۱۰۰+ است و تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD باوضوح HD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۸ وات دارد.

این گوشی همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت و سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۰.۸ مگاپیکسلی کمکی و ۵ مگاپیکسلی سلفی است.

حالا باید ببینیم پوکو M6 5G با چه مشخصاتی معرفی می شود. همچنین انتظار می رود سری پوکو X6 به زودی در دو مدل Poco X6 و Poco X6 Pro معرفی شود که مدل استاندارد آن در گیک‌بنچ رویت شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

لیست گیک‌ینچ نشان می دهد که پوکو X6 در تست تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۱۳ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۸۶۵ را کسب کرده است. این لیست همچنین تایید می کند که پوکو X6 از یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت کلاک ۲.۴۰ گیگاهرتز بهره می‌برد.

این تراشه به احتمال زیاد اسنپدراگون ۷s نسل ۲ با پردازنده گرافیکی Adreno TM 710 است. پوکو X6 در تست‌های گیک‌بنچ، سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و ۱۲ گیگابایت رم دارد.

نکته جالب اینکه اسم رمز این گوشی یعنی «Garnet» با اسم رمز ردمی نوت ۱۳ پرو یکسان است و این شایعه را تقویت می‌کند که پوکو X6 احتمالا نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ پرو خواهد بود.

یک افشاگر به نام Skrzypek نیز فاش کرده است که نوت ۱۳ پرو در بازارهای جهانی با نام پوکو X6 5G عرضه خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد انتظار می‌رود که X6 با همان مشخصات مدل ردمی، اما با طراحی متفاوت در پنل پشتی معرفی شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو به عنوان یک گوشی میان رده از تراشه جدید ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بهره می‌برد و مجهز به یک صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED با بریدگی هول پانچ و وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید