یک اتفاق عجیب: ویدیوهای قدیمی اینستاگرام بی‌صدا شدند
یک اتفاق عجیب: ویدیوهای قدیمی اینستاگرام بی‌صدا شدند
یک اتفاق عجیب: ویدیوهای قدیمی اینستاگرام بی‌صدا شدند

یک اتفاق عجیب: ویدیوهای قدیمی اینستاگرام بی‌صدا شدند

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - 10:18
اینستاگرام Blend

به نظر می‌رسد بسیاری از ویدیوهای قدیمی اینستاگرام صدای خود را از دست داده‌اند. ظاهرا ویدیوهای که بیش از یک سال از انتشار آن‌ها در اینستاگرام می‌گذرد با این مشکل مواجه شده‌اند.

هنوز معلوم نیست که دلیل بی‌صدا شدن ویدیوهای قدیمی اینستاگرام چیست، اما به نظر می‌رسد که همه ویدیوهای منتشر شده از ژوئن ۲۰۱۳ تا اکتبر ۲۰۱۴ صدای خود را از دست داده‌اند.

نبود صدا در ویدیوهای قدیمی می‌تواند یک اتفاق بد برای کاربران قدیمی اینستاگرام باشد. این ویدیوها جزوی از خاطرات آن‌ها هستند و بالتبع صدا بخش مهمی از این ویدیوهاست که آن‌ها را به‌یادماندنی می‌کند.

متا گفته است که در حال بررسی این مشکل است. سخنگوی متا اعلام کرده: «ما می‌دانیم که این مشکل باعث شده تا کاربران صدای ویدیوهای قدیمی‌ خود را نشنوند. ما در تلاش برای حل این مشکل هستیم و بابت آن عذرخواهی می‌کنیم.»

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل چه بوده است. اگر شما هم با این مشکل مواجه شدید با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام همچنین در حال گسترش قابلیت کلوز فرندز از استوری‌ها و نوت‌ها به پست‌ها و ریلزها است. به این ترتیب، می‌توانید ریلزها و پست‌های فید را به‌جای کسانی که دنبال می‌کنید، با گروه کوچک‌تر و شاید قابل اعتمادتر به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام گفته است که کاربران از قابلیت کلوز فرندز به عنوان محیطی برای برقراری ارتباط با افرادی که بیشترین نزدیکی را با آن‌ها دارند استفاده می‌کنند. با گسترش این قابلیت به ریلزها و پست‌های فید، کاربران انتخاب‌های بیشتری درباره اینکه چه کسانی محتوای آن‌ها را ببینند خواهند داشت.

به اشتراک گذاری یک پست فید یا ریلز با دوستان نزدیک بسیار ساده است. دکمه Audience را بزنید، Close Friends را انتخاب کنید و سپس روی Share ضربه بزنید. این پست‌ها و ریلزها دارای یک برچسب ستاره سبز هستند که آن‌ها را از سایر پست‌ها متمایز می‌کند.

لازم به ذکر است که لیست دوستان نزدیک شما همان گروهی از کاربران خواهد بود که در همه بخش‌های اینستاگرام استفاده می‌کنید. ماه گذشته، آدام موسری رئیس اینستاگرام فاش کرد که تیمش در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه خواهد داد تا استوری‌ها را با زیرمجموعه‌های مختلفی از فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. کاربران فیس بوک مدت‌هاست که می توانند لیست‌های مختلفی از دوستان خود را ایجاد کنند و سپس انتخاب کنند که کدام پست را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید