گوگل قابلیت جذاب Photomoji را معرفی کرد - تکفارس 
گوگل قابلیت جذاب Photomoji را معرفی کرد - تکفارس 

گوگل قابلیت جذاب Photomoji را معرفی کرد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 09:30
Photomoji

گوگل قابلیت جدیدی به نام Photomoji برای Google Messages معرفی کرده است که می‌تواند تصاویر را به ایموجی تبدیل کند. این قابلیت هنوز به طور گسترده عرضه نشده است.

گوگل از امروز شروع به عرضه قابلیت Photomoji کرده است. این شرکت در وبلاگ خود توضیح داده است که این ثابلیت به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های مورد علاقه خود را به ایموجی تبدیل کنید. در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید که گربه تصویر سمت چپ به یک ایموجی سفارشی در تصویر سمت راست تبدیل شده است.

قابلیت Photomoji هم در انتخابگر ایموجی و هم در نوار شکلک‌هایی که با فشار طولانی یک پیام متنی ظاهر می‌شود، قابل دسترس خواهد بود.

وقتی دکمه Create را بزنید، گوگل به شما خواهد گفت که می‌توانید عکسی را انتخاب کرده و به سرعت آن را به ایموجی تبدیل کنید. این فرآیند به طور کاملا خودکار انجام خواهد شد.

شما پس از ایجاد ایموجی سفارشی خود، می‌توانید از آن برای واکنش نشان دادن به پیام‌ها یا ارسال آن به عنوان استیکر استفاده کنید. همچنین یک تب جدید در کنار تب emoji وجود خواهد داشت که بتوانید ایموجی‌های دوستان‌تان در آنجا ذخیره کنید.

قابلیت Photomoji به‌تدریج در حال عرضه شدن است، بنابراین دریافت آن ممکن است کمی طول بکشد. گوگل همچنین هوش مصنوعی Gemini را که در رویداد I/O 2023 خود معرفی کرد تا ماه ژانویه به تعویق افتاده است.

ظاهرا ساندار پیچای مدیرعامل گوگل تصمیم گرفته عرضه Gemini را به تعویق بیاندازد، زیرا گوگل متوجه شده که این هوش مصنوعی به برخی سوالات غیر انگلیسی پاسخ‌های قابل اعتمادی نمی‌دهد.

پیچای اخیرا گفته بود که گوگل تمرکز خود را روی عرضه هر چه سریع‌تر Gemini 1.0 قرار داده است. اما حالا به نظر می‌رسد که گوگل همچنان در حال نهایی کردن نسخه اولیه Gemini است.

گوگل در I/O گفته بود که Gemini قابلیت‌های چندوجهی چشمگیری را ارائه خواهد کرد که در مدل‌های قبلی دیده نشده است. گوگل قصد دارد تا Gemini را به یک پلتفرم جذاب برای توسعه دهندگان شخص ثالث تبدیل کند.

هنوز مشخص نیست که آیا Gemini در سرویس‌های گوگل مانند بارد ، سرچ و ورک‌اسپیس ادغام خواهد شد یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید