واتساپ قابلیت ارسال عکس و ویدئو با کیفیت اصلی را ارائه کرد - تکفارس 
واتساپ قابلیت ارسال عکس و ویدئو با کیفیت اصلی را ارائه کرد - تکفارس 
واتساپ قابلیت ارسال عکس و ویدئو با کیفیت اصلی را ارائه کرد - تکفارس 

واتساپ قابلیت ارسال عکس و ویدئو با کیفیت اصلی را ارائه کرد

افشین نوری
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 08:39
واتساپ قابلیت ارسال عکس و ویدئو با کیفیت اصلی

واتساپ اعلام کرد که قابلیت ارسال عکس و ویدئو با کیفیت اصلی را برای کاربران iOS ارائه کرده است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر و ویدئوهای خود را به صورت یک فایل ارسال کنند تا کیفیت اصلی آن‌ها افت نکند.

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که در به‌روزرسانی ۲۳.۲۴.۷۳ واتساپ، کاربران iOS می‌توانند تصاویر و فیلم‌های خود را با کیفیت اصلی ارسال کنند.

این قابلیت چند ماه پیش به صورت آزمایشی برای تعداد محدودی از کاربران عرضه شد و حالا در دسترس همه کاربران iOS قرار گرفته است. واتساپ همچنین در حال آزمایش این قابلیت برای کاربران اندروید است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید با ضربه زدن روی علامت “+”، گزینه “Document” و سپس “Choose Photo or Video” را انتخاب کنید.

کاربران وانساپ قبلا برای ارسال تصاویر و فیلم با کیفیت اصلی اقدام به تغییر دستی پسوند آن‌ها به PDF یا DOC می‌کردند. حالا یا قابلیت جدید این مشکل برطرف شده است. البته واتساپ محدودیت ۲ گیگابایتی را برای فایل‌هایی که از این طریق ارسال می‌شوند قرار داده است.

واتساپ همچنین قابلیت جدیدی معرفی کرده است که به شما امکان می‌دهد تا چت‌های قفل شده خود را از لیست چت مخفی کنید.

واتساپ قابلیت Chat Lock را در اردیبهشت‌ماه امسال معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا چت‌های خود را از طریق رمز عبور گوشی یا روش بیومتریک مانند اثر انگشت قفل کنند. این چت‌های قفل شده در پوشه Locked Chats در لیست چت ظاهر می‌شود. حالا واتساپ یک قابلیت جدید به نام کد مخفی (Secret Code) برای ارائه یک لایه امنیتی اضافی و حفظ حریم خصوصی در چت‌های قفل شده ارائه کرده است.

حالا شما با استفاده از قابلیت کد مخفی می‌توانید رمز عبوری متفاوت از رمز عبور دستگاه خود تعیین کنید تا پوشه Locked chats را از لیست چت‌ها مخفی نمائید و تنها با تایپ کد مخفی خود در نوار جستجوی واتساپ آن را ظاهر کنید.

شما می‌توانید از حروف، اعداد، کاراکترهای خاص و حتی یک ایموجی برای ایجاد کد مخفی استفاده کنید و اگر نمی‌خواهید چت‌های قفل‌شده را پنهان کنید، همچنان می‌توانید آن‌ها را در لیست چت‌‌های خود نمایش دهید.

واتساپ همچنین قفل کردن چت‌ها را راحت‌تر کرده است و حالا شما می‌توانید به جای رفتن به تنظیمات چت، با فشار طولانی روی آن، چت را قفل کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید