پوکو X6 با تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
پوکو X6 با تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
پوکو X6 با تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 

پوکو X6 با تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ در گیک‌بنچ رویت شد

افشین نوری
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 16:30
پوکو X6

انتظار می رود سری پوکو X6 به زودی در دو مدل Poco X6 و Poco X6 Pro معرفی شود و حالا مدل استاندارد در گیک‌بنچ رویت شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش می‌کند.

لیست گیک‌ینچ نشان می دهد که پوکو X6 در تست تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۱۳ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۸۶۵ را کسب کرده است. این لیست همچنین تایید می کند که پوکو X6 از یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر سرعت کلاک ۲.۴۰ گیگاهرتز بهره می‌برد.

این تراشه به احتمال زیاد اسنپدراگون ۷s نسل ۲ با پردازنده گرافیکی Adreno TM 710 است. پوکو X6 در تست‌های گیک‌بنچ، سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و ۱۲ گیگابایت رم دارد.

پوکو X6

نکته جالب اینکه اسم رمز این گوشی یعنی «Garnet» با اسم رمز ردمی نوت ۱۳ پرو یکسان است و این شایعه را تقویت می‌کند که پوکو X6 احتمالا نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ پرو خواهد بود.

یک افشاگر به نام Skrzypek نیز فاش کرده است که نوت ۱۳ پرو در بازارهای جهانی با نام پوکو X6 5G عرضه خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد انتظار می‌رود که X6 با همان مشخصات مدل ردمی، اما با طراحی متفاوت در پنل پشتی معرفی شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو به عنوان یک گوشی میان رده از تراشه جدید ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بهره می‌برد و مجهز به یک صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED با بریدگی هول پانچ و وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است.

پوکو X6 به احتمال زیاد دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت خود خواهد بود که ممکن است شامل یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) باشد. همچنین ممکن است یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو وجود داشته باشد.

با این حال، طبق شایعات ممکن است این مدل جهانی به جای سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کند. این گوشی همچنین ممکن است دارای باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات باشد.

هنوز مشخصات دقیق و تاریخ معرفی سری پوکو X6 اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید