ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ رونمایی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ رونمایی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ رونمایی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ رونمایی شد

افشین نوری
۸ آذر ۱۴۰۲ - 19:45
ردمی واچ 4

ردمی به عنوان زیربرند شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ ۴ را رونمایی کرد. این ساعت جانشین ردمی واچ ۳ شده و نسبت به نسخه قبلی خود ارتقاء قابل توجهی دارد.

مشخصات ردمی واچ ۴

این ساعت دارای صفحه‌ای مربعی‌شکل با شاسی آلیاژ آلومینیوم است و اولین ساعت هوشمند این برند با بدنه فلزی محسوب می‌شود. یک تاج چرخان از جنس فولاد ضد زنگ در سمت راست آن وجود دارد. این ساعت دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متری است.

صفحه نمایش این ساعت یک پنل بزرگ ۱.۹۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است که برای استفاده در فضای باز و زیر نور خورشید مناسب است. این ساعت از فناوری LTPS بهره می‌برد که به دوام باتری آن کمک می‌کند.

ردمی واچ ۴ در بخش سلامت دارای قابلیت‌های سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری SpO2، پایش خواب و استرس است. این دستگاه دارای بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی و یک GPS داخلی برای تمرین در فضای باز است.

منبع تغذیه این ساعت یک باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی است که برای استفاده‌های معمولی تا ۲۰ روز دوام می‌آورد. این ساعت همچنین از NFC و بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند.

سال گذشته ردمی واچ ۳ از یک نمایشگر ۱.۷۵ اینچی AMOLED با رزولوشن اچ‌دی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد و در مقایسه با مدل قبلی خود ۱۴.۸ درصد نمایشگر بزرگتری داشت. روشنایی نمایشگر این ساعت به ۴۰۰ نیت می‌رسد و همچنین شما با این ساعت می‌تواند تا عمق ۵۰ متری زیر آب بروید.

واچ ۳ از سنسورهای مختلفی مثل سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2 و سنسور ردیاب استرس و خواب بهره می برد و از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان استفاده از GPS روی آن ‌وجود دارد.  

این ساعت دارای قابلیت تماس صوتی بلوتوثی است و از اتصال ماهواره‌ای اضطراری پشتیبانی می‌کند. در ضمن باتری ۲۸۹ میلی‌آمپرساعتی آن می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد. 

ردمی واچ ۴ دارای برچسب قیمتی ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) است و گزینه‌های بند مختلفی دارد. این ساعت از امروز برای خرید قابل دسترس است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید