تصاویر زنده ردمی K70 و K70 پرو قبل از رونمایی فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده ردمی K70 و K70 پرو قبل از رونمایی فاش شد - تکفارس 
تصاویر زنده ردمی K70 و K70 پرو قبل از رونمایی فاش شد - تکفارس 

تصاویر زنده ردمی K70 و K70 پرو قبل از رونمایی فاش شد

افشین نوری
۷ آذر ۱۴۰۲ - 10:12
ردمی K70 اولترا

ردمی قرار است جدیدترین گوشی‌های سری ردمی K70 را به‌زودی معرفی کند و حالا تصاویر زنده دو مدل آن یعنی ردمی K70 و ردمی K70 پرو در ویبو منتشر شده است که طراحی و مشخصات کلیدی آن‌ها را نشان می‌دهد.

همانطور که می‌بینید هر دو مدل دارای یک جزیره دوربین بزرگ در پنل پشتی خود هستند که شامل سه دوربین و یک فلاش LED می‌شود. ماژول‌های دوربین دارای حکاکی OIS 50 مگاپیکسلی هستند که به معنای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) است.

ردمی K70 پرو همچنین دارای یک حکاکی زوم اپتیکال ۲ برابر برای دوربین تله‌فوتو است، اما ردمی K70 دارای یک دوربین هوش مصنوعی ۲ مگاپیکسلی است.

در پنل جلویی این گوشی‌ها یک صفحه نمایش با بریدگی هول‌پانچ مرکزی و حاشیه های نازک در اطراف وجود دارد. یکی از تصاویر منوی تنظیمات را نشان می‌دهد که تائید می‌کند هر دو گوشی رابط کاربری HyperOS 1.0.1 شیائومی را بر پایه اندروید ۱۴ اجرا خواهند کرد و همچنین ۱۲ گیگابایت رم خواهند داشت.

ردمی K70

انتظار می‌رود مدل استاندارد با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم عرضه شود و K70 پرو احتمالاً با حداکثر ۲۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. گزینه‌های ذخیره سازی آن‌ها نیز تا ۱ ترابایت خواهد رسید.

ردمی K70 پرو مجهز به به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود، در حالیکه ردمی K70 از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد.

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۲K با حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت خواهند بود و از یک فریم فلزی و سنسور ۱/۱.۵۵ اینچی Light Fusion 800 برای دوربین اصلی استفاده خواهند کرد.

گفتنی است در سری قبلی K60 نیز مدل پرو از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کرد، در حالیکه مدل K60 مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس بود. همچنین منبع تغذیه K70 و K70 پرو به‌ترتیب باتری های ۵۰۰۰ و ۵۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود.

انتظار می‌رود سری ردمی K70 در سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E معرفی شود. مدل ردمی K70 پرو با داشتن تراشه پیشرفته اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهترین مدل این سری خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید