سامسونگ تائید کرد: گلکسی S24 یک گوشی هوش مصنوعی خواهد بود
سامسونگ تائید کرد: گلکسی S24 یک گوشی هوش مصنوعی خواهد بود
سامسونگ تائید کرد: گلکسی S24 یک گوشی هوش مصنوعی خواهد بود

سامسونگ تائید کرد: گلکسی S24 یک گوشی هوش مصنوعی خواهد بود

افشین نوری
۶ آذر ۱۴۰۲ - 11:21
گلکسی S24

به گزارش وب‌سایت The Elec، سری گلکسی S24 سامسونگ که شامل سه مدل گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا خواهد بود قرار است در روز ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی) معرفی شود.

به نظر می‌رسید که سامسونگ قصد دارد در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، روی فناوری هوش مصنوعی تمرکز کند. این شرکت حالا تائید کرده است که هوش مصنوعی Galaxy AI را در سری گلکسی S24 ارائه خواهد کرد که قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

وب‌سایت Galaxy Club نیز به شواهدی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد گلکسی S24 به عنوان یک گوشی هوش مصنوعی عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین برای عناوینی مانند AI Phone و AI Smartphone نشان تجاری ثبت کرده است که نشان می‌دهد این شرکت چقدر در مورد هوش مصنوعی جدی است.

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم هوش مصنوعی چگونه در سری گلکسی S24 به کار گرفته خواهد شد. سامسونگ گوشی گلکسی S24 را در بازارهای مختلف با تراشه اگزینوس یا اسنپدراگون عرضه خواهد کرد.

به نظر می رسد مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی S24 در ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون و در بقیه بازارها با تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد. اما مدل اولترا در همه کشورها با تراشه اسنپدراگون ارائه خواهد گردید.

حدس ما این بود که همه مدل‌های سری گلکسی S24، همانند سری گلکسی S23 از پردازنده‌های اسنپدراگون استفاده خواهند کرد. اما به گفته وب‌سایت کره‌ای The Elec، سامسونگ ممکن است به شرایط قبل از سری گلکسی S23 بازگردد. بطوریکه سری جدید خود را در ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون و در کره، اروپا، هند و سایر کشورها با پردازنده‌ اگزینوس عرضه خواهد کرد. این تراشه، اگزینوس ۲۴۰۰ خواهد بود که امروز معرفی شد.

با این حال، یک تفاوت یزرگ در سال ۲۰۲۴ وجود خواهد داشت و آن اینکه مدل اولترا در همه بازارها با پردازنده اسنپدراگون عرضه خواهد شد که به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی خواهد بود.

طبق شایعات گلکسی S24 و S24 پلاس ممکن است از یک صفحه نمایش LTPO ارتقایافته بهره ببرند که منحصر به مدل های اولترا بوده است. این نمایشگر می‌تواند نرخ نوسازی متغیر ۱-۱۲۰ هرتز را به ارمغان بیاورد. این گوشی‌ها همچنین ممکن است باتری بزرگتری داشته باشند که می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای مدل کوچکتر و باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی در مدل پلاس باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید