نسخه میسون مارژیلا گلکسی زد فلیپ ۵ با طراحی خاص معرفی شد - تکفارس 
نسخه میسون مارژیلا گلکسی زد فلیپ ۵ با طراحی خاص معرفی شد - تکفارس 
نسخه میسون مارژیلا گلکسی زد فلیپ ۵ با طراحی خاص معرفی شد - تکفارس 

نسخه میسون مارژیلا گلکسی زد فلیپ ۵ با طراحی خاص معرفی شد

افشین نوری
۳ آذر ۱۴۰۲ - 14:36
گلکسی زد فلیپ 5

سامسونگ سال گذشته با همکاری برند میسون مارژیلا (Maison Margiela) نسخه خاصی از گلکسی زد فلیپ ۴ با همین نام معرفی کرد و حالا از گوشی جذاب گلکسی زد فلیپ ۵ نسخه میسون مارژیلا رونمایی کرده است.

به‌گفته سامسونگ، این گوشی برای کسانی معرفی کرده که به‌دنبال یک طراحی جدید و غیرمتعارف هستند. گلکسی زد فلیپ ۵ نسخه میسون مارژیلا در یک جعبه سفید عرضه شده که از یک الگوی دوخت متمایز بهره می‌برد.

این جعبه با پارچه‌ای بر پایه کاغذ پوشانده شده و بسیار شبیه به یک جعبه نگهداری نمونه‌های پارچه و نخ در فروشگاه‌های آتلیه است. در داخل این جعبه، علاوه بر خود گوشی یک کیس چرمی Flap Leather، یک کیس Flipsuit، دو کارت Splatter Flipsuit، یک شارژر ۲۵ واتی و یک کابل USB وجود دارد.

گلکسی زد فلیپ 5

پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۵ نسخه میسون مارژیلا از جنس شیشه با طراحی خاص است که این طراحی را در داخل کت‌های Mason Margiela نیز می‌توان مشاهده کرد که حالا با افکت‌های نقره‌ای و متالیک ادغام شده است.

گلکسی زد فلیپ 5

این گوشی از اول دسامبر در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد و قیمت آن را هنوز اعلام نشده است. خود گلکسی زد فلیپ ۵ با آلومینیوم Armor ساخته شده و از پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ روی نمایشگر و پنل پشتی خود بهره می‌برد. بدنه آن دارای استاندارد IPX8 است که می‌تواند تا عمق ۱ متری آب به مدت نیم ساعت دوام بیاورد. لولای فلکس همچنین دارای ساختار ریلی دوگانه است که باعث استهلاک ضربه‌ها خواهد شد.

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ که پنجره فلکس نام دارد ۳.۷۸ برابر بزرگتر از نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۴ است. بزرگی این نمایشگر، به کاربر اجازه خواهد داد تا تعامل بهتری با ویجت‌ها داشته باشد و همچنین به پیام‌ها پاسخ دهد. این نمایشگر همچنین به عنوان منظره‌یاب عمل خواهد کرد تا شما بتوانید با دوربین‌های پشت عکس‌های سلفی بگیرید. این نمایشگر دارای قطر ۳.۴ اینچ، وضوح ۷۲۰×۷۴۸ پیکسل (۳۰۶ppi) و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. سیستم دوربین این گوشی نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است و از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی (سنسور ۱/۱.۷۶ اینچی با پیکسل‌های ۱.۸ میکرومتری، قابلیت Dual Pixel AF، لنز f/1.8 OIS) و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی (پیکسل‌های ۱.۱۲ میکرومتری با لنز f/2.2 و میدان دید ۱۲۳ درجه) بهره می‌برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید