رابط کاربری One UI 6 برای گلکسی A34 منتشر شد - تکفارس 
رابط کاربری One UI 6 برای گلکسی A34 منتشر شد - تکفارس 
رابط کاربری One UI 6 برای گلکسی A34 منتشر شد - تکفارس 

رابط کاربری One UI 6 برای گلکسی A34 منتشر شد

افشین نوری
۳ آذر ۱۴۰۲ - 11:08
گلکسی A34 سامسونگ

سامسونگ عرضه رابط کاربری One UI 6 را برای گوشی‌های خود شروع کرده است و حالا این به‌روزرسانی بر پایه اندروید ۱۴ برای گوشی گلکسی A34 منتشر شده است.

این به‌روزرسانی هم‌اکنون در اروپا عرضه شده و در کشورهایی مثل اتریش، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، سوئیس، چک و بریتانیا قابل دسترس است.

رابط کاربری One UI 6 برای گوشی گلکسی A34 با شماره ورژن A346BXXU4BWK2 منتشر شده و شامل بسته امنیتی ماه نوامبر نیز می‌شود. مثل همیشه، این به‌روزرسانی به صورت مرحله‌‌ای خواهد بود و ممکن است چند روز طول بکشد تا آن را دریافت کنید. اما می‌توانید با رفتن به قسمت Settings > Software update و ضربه زدن روی Download and install، در دسترس بودن آن را برای گوشی خود به‌صورت دستی چک کنید.

آپدیت One UI 6 دارای قابلیت‌های جدیدی است که یکی از آن‌ها Auto Blocker نام دارد که از گوشی گلکسی شما در برابر انواع تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند.

قابلیت Auto Blocker وقتی فعال باشد می‌تواند از دستگاه شما در برابر نصب جانبی محافظت کند. هدف آن مسدود کردن نصب اپلیکیشن‌ها از منابع غیرمجاز است. قابیت Auto Blocker همچنین اپلیکیشن‌ها را از فروشگاه‌های غیرمجاز بلاک می‌کند. این قابلیت باعث امن‌تر شدن تجربه شما خواهد شد و از شما در برابر نصب بدافزارها و اپلیکیشن‌های خطرناک محافظت خواهد کرد.

نصب جانبی اپلیکیشن‌ها در گوشی‌های اندرویدی بسیار ساده است. کاربر ابتدا فایل اپلیکیشن‌ را در دستگاه خود دانلود می‌کند. سپس روی آن ضربه می‌زند تا آن را نصب کند. در این مرحله از کاربر خواسته می شود تا به منبع نصب اپلیکیشن‌ اجازه دهد. وقتی‌که مجوز صادر می‌شود، پروسه نصب اپلیکیشن‌ ادامه می‌یابد.

با این حال، برخی از اپلیکیشن‌‌های آلوده وجود دارند که سعی در فریب کاربران دارند. برخی از این اپلیکیشن‌ها، تبلیغات را روی صفحه نمایش نشان می دهند و برخی دیگر فقط برای ردیابی داده استفاده می‌شوند. هدف سامسونگ مسدود کردن این اپلیکیشن‌‌ها و امن‌تر کردن تجربه کاربران است.

انتظار می رود در روزهای آینده کاربران بیشتری آن را دریافت کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید