چت بات گوگل بارد اکنون می‌تواند ویدیوهای یوتیوب را درک کند و به سوالات پاسخ دهد - تکفارس 
چت بات گوگل بارد اکنون می‌تواند ویدیوهای یوتیوب را درک کند و به سوالات پاسخ دهد - تکفارس 
چت بات گوگل بارد اکنون می‌تواند ویدیوهای یوتیوب را درک کند و به سوالات پاسخ دهد - تکفارس 

چت بات گوگل بارد اکنون می‌تواند ویدیوهای یوتیوب را درک کند و به سوالات پاسخ دهد

افشین نوری
۲ آذر ۱۴۰۲ - 08:15
گوگل بارد

گوگل یک قابلیت جدید هوش مصنوعی به چت‌بات بارد اضافه کرده است. حالا این چت‌بات می‌تواند محتوای ویدیوهای یوتیوب را درک کند. به این ترتیب شما می توانید از بارد سوالاتی درباره آنچه که در یک ویدیو اتفاق می‌افتد بپرسید و پاسخ‌های دقیقی دریافت کنید.

فرض کنید در حال تماشای یک ویدیوی آشپزی هستید و در مورد تعداد تخم‌مرغ‌های موردنیاز برای پخت کیک روغن زیتون سوالی دارید. همان لحظه می‌توانید از بارد بپرسید و بلافاصله پاسخ خود را دریافت کنید.

در حال حاضر افزونه‌های بارد می‌توانند آن را با اپلیکیشن‌های مختلف گوگل مانند جیمیل، درایو و یوتیوب مرتبط کنند و توانایی این چت‌بات را برای دادن پاسخ‌های شخصی‌تر افزایش دهند. اما قابلیت جدیدی که گوگل برای آن ارائه کرده چیزی فراتر از این‌هاست. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از هوش مصنوعی محتوای یک ویدیو را بهتر درک کنید.

این یک پیشرفت چشمگیر برای چت‌بات گوگل بارد است، اما باید توجه داشته باشید که بارد نیز مانند هر هوش مصنوعی دیگری بی‌عیب و نقص نیست. بنابراین این چت‌بات ممکن است در برخی موارد موضوعات را اشتباه بفهمید. در هر حال، این قبیل موارد به ما یادآوری می‌کنند که هوش مصنوعی هنوز جای پیشرفت دارد.

گوگل همچنین قابلیت‌های جدیدی به بارد اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهند تا لحن و سبک پاسخ‌های بارد به سوالات را سفارشی‌سازی کنید. برای این منظور، یک منوی کشویی جدید اضافه شده است که شامل پنج گزینه ساده، طولانی، کوتاه، حرفه‌ای و معمولی می‌شود.

همچنین اگر روی آیکون صدا در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، بارد می‌تواند پاسخ‌های خود را با صدای بلند به بیش از ۴۰ زبان بخواند. گوگل همچنین چهار قابلیت برای افزایش بهره وری این چت بات ارائه کرده است. قابلیت پین کردن چت‌ها نیز به شما اجازه خواهد داد تا یک مکالمه را به طور کامل ذخیره کنید.

این مکالمات پین شده در یک نوار کناری جدید ظاهر می‌شوند که شامل یک دکمه “چت جدید” در بالا، “مکالمات پین شده” و همچنین “مکالمات اخیر” می‌شود. گوگل قسمت پرسش‌های متداول و سایر تنظیمات را به گوشه بالا سمت راست انتقال داده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید