اولین تصاویر ردمی K70E درز پیدا کرد - تکفارس 
اولین تصاویر ردمی K70E درز پیدا کرد - تکفارس 
اولین تصاویر ردمی K70E درز پیدا کرد - تکفارس 

اولین تصاویر ردمی K70E درز پیدا کرد

افشین نوری
۱ آذر ۱۴۰۲ - 19:03
ردمی K70E

شیائومی خود را برای رونمایی از گوشی های سری ردمی K70 آماده می‌کند و حالا تصاویر مدل K70E فاش شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد.

ردمی K70E

این گوشی دارای طراحی حاشیه باریک است که باعث می‌شود نسبت صفحه ‌نمایش به بدنه آن افزایش یابد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۱.۵K با فرکانس PWM 1920Hz، حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت، عمق رنگ ۱۲ بیت و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش خواهد بود.

مشخصات ردمی K70E (تائیدشده)

این گوشی از تراشه پردازنده دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا در کنار رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 بهره خواهد برد. این ترکیب، عملکرد استثنایی را برای کارهای روزمره و انجام بازی‌ها ارائه خواهد کرد.

ردمی K70E

شیائومی همچنین تایید کرده است که ردمی K70E از یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۹۰ وات استفاده خواهد کرد. این گوشی علیرغم باتری بزرگ، تنها ۸.۰۵ میلی متر ضخامت خواهد داشت.

ردمی K70E از یک موتور شارژ هوشمند برای افزایش عمر باتری و همچنین الگوریتم Haixing شیائومی برای تعمیر باتری بهره خواهد برد. شیائومی ادعا کرده که حتی بعد از ۱۰۰۰ چرخه شارژ، ۹۰ درصد ظرفیت باتری ۹۰ حفظ خواهد شد.

ردمی K70E

ردمی K70E همچنین مجهز به بزرگترین سیستم خنک‌کننده محفظه بخار استیل ضد زنگ ردمی با مساحت ۵۰۰۰ میلی‌متر مربع استفاده خواهد بود. این سیستم خنک‌کننده باعث افزایش ۲۶.۶ درصدی در اتلاف حرارت در مقایسه با نسل قبلی خواهد شد. این گوشی جدیدترین نرم‌افزار HyperOS شیائومی را اجرا خواهد کرد و تا ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی ارائه خواهد نمود.

رئیس ردمی اعلام کرده که سری ردمی K70 در این ماه میلادی معرفی خواهد شد. انتظار می رود سری ردمی K70 شامل سه مدل K70E، K70 و K70 پرو باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید