نسخه جهانی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو در دو مدل LTE و ۵G عرضه می‌شود - تکفارس 
نسخه جهانی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو در دو مدل LTE و ۵G عرضه می‌شود - تکفارس 
نسخه جهانی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو در دو مدل LTE و ۵G عرضه می‌شود - تکفارس 

نسخه جهانی شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو در دو مدل LTE و ۵G عرضه می‌شود

افشین نوری
۱ آذر ۱۴۰۲ - 15:16
ردمی نوت 13 پرو

سری ردمی نوت ۱۳ اخیراً در چین معرفی شد و حالا شیائومی خود را برای عرضه جهانی آن آماده می‌کند. علاوه بر نسخه ۵G با تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ نسخه دیگری با قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE وجود خواهد داشت.

هر دو مدل به‌تازگی گواهینامه NBTC را از سازمان مخابرات تایلند دریافت کردند. این گواهینامه له‌وضوح نشان می‌دهد که دو مدل «ردمی نوت ۱۳ پرو» و «ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G» وجود خواهد داشت.

از آنجائیکه شماره مدل شیائومی ردمی نوت ۱۳ پرو با قابلیت LTE قبلا دیده نشده بود، ما مطمئن نیستیم که این گوشی به غیر از تراشه متفاوت چه تغییرات دیگری خواهد داشت.

یک مشاور معتبر ادعا کرده که شیائومی قصد دارد نوت ۱۳ پرو را به عنوان یک گوشی پوکو در خارج از چین عرضه کند.

تقریبا همه گوشی‌های پوکو نسخه تغییرنام یافته گوشی‌های ردمی هستند این وند از گوشی پوکو F1 تا مدل پوکو F5 ادامه یافته است. Kacper Skrzypek ادعا کرده است که ردمی نوت ۱۳ پرو نیز به عنوان یک مدل پوکو تعرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که ردمی نوت ۱۳ پرو با چه نامی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، اما طبق سال‌های گذشته احتمالاً عضوی از سری پوکو ایکس خواهد بود. امسال پوکو ایکس ۵ پرو نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ پرو Speed Edition بود، بنابراین ممکن است نوت ۱۳ پرو با نام پوکو ایکس ۶ پرو به بازار عرضه شود.

ردمی نوت ۱۳ پرو به عنوان یک گوشی میان رده از تراشه جدید ۴ نانومتری اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بهره می‌برد و مجهز به یک صفحه نمایش تخت ۶.۶۷ اینچی AMOLED با بریدگی هول پانچ و وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت است.

نوت ۱۳ پرو همچنین از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد. قیمت آن از ۱۴۹۹ یوان (۲۰۵ دلار) در چین برای نسخه پایه ۸/۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود.

همچنین طبق یک گزارش دیگر، یک گوشی ردمی با نام رمزی گارنت در حال توسعه است که احتمالا ردمی نوت ۱۳ پرو ۴G نام دارد. این گوشی یک مدل میان رده با تراشه اسنپدراگون خواهد بود. هرچند نام این تراشه مشخص نیست، اما ادعا شده که عملکرد آن ممکن است در حد تراشه ردمی نوت ۱۲ ۴G یا ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید