نسخه های سفارشی ChatGPT به شما اجازه می‌دهند تا معمار چت بات شوید - تکفارس 
نسخه های سفارشی ChatGPT به شما اجازه می‌دهند تا معمار چت بات شوید - تکفارس 
نسخه های سفارشی ChatGPT به شما اجازه می‌دهند تا معمار چت بات شوید - تکفارس 

نسخه های سفارشی ChatGPT به شما اجازه می‌دهند تا معمار چت بات شوید

افشین نوری
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - 10:44
ChatGPT

GPTهای شرکت OpenAI به کاربران اجازه می دهند تا چت بات‌های سفارشی خود را بدون کدنویسی ایجاد کنند و آنها را به اشتراک بگذارند و همچنین از آنها برای کارهای مختلف خودشان بهره ببرند.

OpenAI به‌تازگی یک فروشگاه GPT ارائه کرده که کاربران از طریق آن می توانند GPT‌ها را پیدا کرده و دانلود کنند.

این فروشگاه که برای کاربران ChatGPT Plus و Enterprise قابل دسترس بود قرار است به زودی برای کاربران بیشتری ارائه شود.

OpenAI امروزGPT‌هایی معرفی کرده که به همه اجازه می‌دهد تا چت‌بات های سفارشی خود را ایجاد کند و آنها را در فروشگاه GPT برای کسب درآمد عرضه کنند.

OpenAI گفته است که این GPT‌های سفارشی نیازی به تخصص برنامه نویسی ندارند و شما می توانید چت‌بات سفارشی خود را فقط با چت کردن و تنظیم پارامترها آموزش دهید. شما همچنین می‌توانید آن را با قابلیت‌های اضافی مانند تولید تصویر و جستجوی وب تقویت کنید.

چت‌بات‌های سفارشی OpenAI می‌توانند در انجام کارهای شخصی و حرفه‌ای کمک کنند. شما از اواخر این ماه، می‌توانید این بات‌های هوش مصنوعی را از فروشگاه GPT دانلود کنید.

OpenAI اطمینان داده که از داده های کاربران محافظت خواهد کرد و همه چت‌ها خصوصی خواهند ماند. به علاوه، اگر یک GPT از API های شخص ثالث استفاده بکند، شما می‌توانید انتخاب کنید که چه داده‌هایی ارسال شوند.

شما همچنین حالا می توانید با ChatGPT کل وب را مرور کنید. در ماه می امسال OpenAI به کاربران اجازه داد تا از ChatGPT به همراه موتور بینگ استفاده کنند. اما این شرکت پس از آنکه متوجه شد کاربران می توانند از این چت بات برای دسترسی به محتوای پی‌وال استفاده کنند، بلافاصله قابلیت مروز وب را حذف کرد.

قابلیت مرور وب اخیرا به کاربران پولی ChatGPT به صورت آزمایشی بازگردانده شد و حالا بعد از چند هفته آزمایش، به نظر می‌رسد که همه چیز خوب پیش رفته است و این قابلیت اکنون از حالت بتا خارج شده است و بخشی از مدل GPT-4 شده است که کاربران Plus و Enterprise ChatGPT می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت به عنوان صاحب موتور جستجوی بینگ، یکی از سرمایه‌گذاران اصلی OpenAI بوده است و تاکنون بیش از ۱۳ میلیارد دلار در این شرکت هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کرده است. همکاری این دو شرکت بعد از گذشت سه سال است همچنان ادامه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید