اپل از این اپلیکیشن رایگان آیفون برای فیلمبرداری از رویداد Scary Fast استفاده کرد - تکفارس 
اپل از این اپلیکیشن رایگان آیفون برای فیلمبرداری از رویداد Scary Fast استفاده کرد - تکفارس 

اپل از این اپلیکیشن رایگان آیفون برای فیلمبرداری از رویداد Scary Fast استفاده کرد

افشین نوری
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 09:21
اپل

اپل فاش کرده که رویداد Scary Fast روز دوشنبه خود را به طور کامل روی یک آیفون فیلمبرداری کرده است، بسیاری از کاربران را شگفت‌زده شدند.

پخش ۳۰ دقیقه‌ای این روبداد که شامل معرفی تراشه‌های M3 و مک‌های جدید اپل می‌شد، دارای کیفیت تصویر بسیار عالی بود و هیچ کس فکر نمی‌کرد که دوربین یک گوشی هوشمند ۱۲۰۰ دلاری همه‌ی این کارها را انجام داده است.

نکته جالب‌تر اینکه تیم اپل به جای استفاده از اپلیکیشن دوربین آیفون، از اپلیکیشن Blackmagic Camera که اخیراً توسط Blackmagic Design عرضه شده استفاده کرده‌اند.

اپلیکیشن قدرتمند Blackmagic Camera دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌های حرفه‌ای است و به شما کمک می‌کند تا دقیقا همان تصاویری را ثبت کنید که می‌خواهید و کنترل کاملی روی پارامترهایی مانند نرخ فریم، سرعت شاتر، بالانس رنگ سفید و ایزو داشته باشید.

شما همچمین در حین عکاسی می‌توانید هیستوگرام، فوکوس، راهنماهای فریم و موارد دیگر را مشاهده کنید و اگر بخواهید نمای واضحی از آنچه در کادر است ببینید، می‌توانید این اطلاعات را با یک ضربه انگشت حذف کنید.

شما با اپلیکیشن Blackmagic Camera می‌توانید با نسبت‌های عمودی ۱۶:۹ کار کنید. این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می‌دهد تا در حالی که گوشی را به‌صورت عمودی گرفته‌اید، عکس‌برداری ۱۶:۹ داشته باشید.

اپلیکیشن دوربین Blackmagic دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که بسیاری از کاربران ممکن است ترجیح دهند از همان اپلیکیشن ساده دوربین آیفون استفاده کنند. با این حال، کسانی که به دنبال قابلیت‌های حرفه‌ای تر هستند، مطمئنا Blackmagic گزشنه بسیار عالی است.

و یکی از خوبی‌های این اپلیکیشن آن است که می توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور اپل دانلود کنید. اپل در رویداد خود آیفون ۱۵ را معرفی کرد. این گوشی از نظر طراحی کلی، تقاوت خاصی با گوشی‌هایی که بعد آیفون ۱۲ به بازار عرضه شدند نداشته و کماکان پنل پشتی شیشه‌ای و فریم کناری آلومینیومی در طراحی آن‌ به چشم می‌خورد.

با این حال، اپل تغییرات کوچکی را در این نسخه‌ به وجود آورده است. برای مثال، لبه‌های فریم کناری گوشی کمی منحنی بوده و پنل پشتی آن نیز برخلاف گذشته دیگر براق نبوده و حالتی مات دارد. از این رو می‌توان گفت که سری آیفون ۱۵ نسبت به گوشی‌های قبلی اپل، خوش‌دست‌ترند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید