اپل جعبه‌های هدیه حاوی ایرپاد مکس و تنقلات برای تبلیغ رویداد M3 Mac ارسال کرد - تکفارس 
اپل جعبه‌های هدیه حاوی ایرپاد مکس و تنقلات برای تبلیغ رویداد M3 Mac ارسال کرد - تکفارس 
اپل جعبه‌های هدیه حاوی ایرپاد مکس و تنقلات برای تبلیغ رویداد M3 Mac ارسال کرد - تکفارس 

اپل جعبه‌های هدیه حاوی ایرپاد مکس و تنقلات برای تبلیغ رویداد M3 Mac ارسال کرد

افشین نوری
۷ آبان ۱۴۰۲ - 08:46
اپل

اپل قرار است رویدادی در روز دوشنبه برگزار کند در آنجا از آی مک و مک بوک پروهای جدید خود با تراشه‌های M3 رونمایی خواهد کرد.

حالا این شرکت برای تبلیغ رویدتد خود جعبه‌های هدیه برای برخی اینفلوئنسرها مانند Lamarr Wilson ارسال کرده است. این جعبه‌ها شامل یک هدفون ایرپاد مکس و تنقلات و نوشیدنی می‌شود که اینفلوئنسرها می‌توانند هنگام تماشای رویداد فردا مصرف کنند.

این رویداد اولین رویداد اپل است که عصر برگزار می‌شود و در ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت آمریکای شرقی در ۳۰ اکتبر برگزار خواهد شد. همانطور که در دعوت نامه موجود در داخل جعبه دیده می‌شود، اپل از تم هالووین استقبال خواهد کرد.

انتظار می رود اپل در رویداد فردای خود نسل جدید مک‌های خود را با تراشه‌های سری M3 معرفی کند. یکی از آن ها آی مک ۲۴ اینچی جدید با M3 و همچنین نسل جدید مک‌بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه‌های M3 Pro و M3 Max خواهد بود.

تراشه‌های سری M3 جهش بزرگی در عملکرد CPU و GPU خواهند داشت که با توجه به فناوری ساخت ۳ نانومتری و همچنین معماری‌های جدید CPU و GPU مبتنی بر طراحی A17 Pro قابل انتظار است.

در حالیکه خیلی از کاربران از ورود اپل به دنیای گیمینگ ناامید شده‌اند، اما به نظر می رسد این شرکت به دنبال ایجاد یک تغییر بزرگ برای حرکت به سمت اجرای بازی‌های AAA در مک بوک پروهای خود است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره مشخصات M3 در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که ما با یک تراشه بسیار سریع روبرو خواهیم بود. تراشه M3 ظاهرا با فناوری ۳ نانومتری TSMC ساخته خواهد شد و در مورد توانایی این فناوری، می‌توانیم به A17 Pro اشاره کنیم.

اپل سال گذشته مک بوک پروهای ۲۰۲۳ خود را با تراشه‌های M2 پرو و M2 مکس معرفی کرد و حالا کالبدشکافی آن‌ها اطلاعات جالبی را درباره‌شان فاش کرده است.

طبق کالبدشکافی iFixit، معلوم شده است که مک بوک پروهای ۲۰۲۳ علاوه بر اینکه دارای طراحی داخلی یکسانی نسبت به مدل‌های قبلی خود هستند بلکه دارای سینک حرارتی کوچکتری نیز نسبت به آن‌ها هستند. این ویژگی به معنای آن است که لپ تاپ‌های جدید اپل ممکن است از نظر حرارتی مشکل داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید