گجت Ai Pin شرکت Humane ممکن است ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد - تکفارس 
گجت Ai Pin شرکت Humane ممکن است ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد - تکفارس 

گجت Ai Pin شرکت Humane ممکن است ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد

افشین نوری
۶ آبان ۱۴۰۲ - 13:24
Ai Pin

طبق گزارش The Information، گجت Ai Pin ساخت استارتاپ Humane، ممکن است تا ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد و حتی نیاز به اشتراک ماهانه برای دسترسی به داده‌ها خواهد داشت.

این دستگاه مرموز سال‌ها در حال توسعه است، اما اولین بار در TED توضیحاتی درباره آن داده شد. این دستگاه می‌تواند تماس‌های تلفنی را دریافت کند، اطلاعاتی در مورد مکان خرید هدیه ارائه دهد، جمله‌ای را با صدای شما که توسط هوش مصنوعی به زبان دیگری تولید شده پخش کند و موارد دیگر. آنچه در TED به نمایش گذاشته شد یک نسخه نمایشی بود، اما سؤالات زیادی در مورد نحوه عملکرد آن وجود دارد.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این دستگاه در ۹ نوامبر، The Information گفته است که دارای Ai Pin یک دستگاه کوچک و بدون صفحه نمایش است که مجهز به یک دوربین، یک میکروفون و اسپیکر، انواع سنسورها و یک پروژکتور لیزری خواهد بود. شما خواهید توانست آن را به صورت مغناطیسی به لباس خود وصل کنید و در داخل آن یک تراشه اسنپدراگون کوالکام وجود خواهد داشت که قابلیت‌های در سطح گوشی‌های هوشمند ارائه خواهد کرد.

طبق اطلاعات امروز، قابلیت‌های هوش مصنوعی Ai Pin توسط یک مدل زبانی بزرگ ارائه خواهد شد. در این دستگاه ترکیبی از یک نرم‌افزار اختصاصی و GPT OpenAI استفاده خواهد شد.

ما هنوز چیزهای زیادی درباره دستگاه آینده Humane نمی‌دانیم. اما طبق گزارشThe Information، شرکت Humane چشم‌انداز بزرگی نسبت به Ai Pin دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید