مشخصات دوربین و رندرهای رسمی شیائومی ۱۴ قبل از رونمایی آن فاش شد - تکفارس 
مشخصات دوربین و رندرهای رسمی شیائومی ۱۴ قبل از رونمایی آن فاش شد - تکفارس 
مشخصات دوربین و رندرهای رسمی شیائومی ۱۴ قبل از رونمایی آن فاش شد - تکفارس 

مشخصات دوربین و رندرهای رسمی شیائومی ۱۴ قبل از رونمایی آن فاش شد

افشین نوری
۳ آبان ۱۴۰۲ - 12:32
شیائومی 14

شیائومی قرار است پرچمداران سری شیائومی ۱۴ را در روز ۲۶ اکتبر معرفی کند و حالا این شرکت تیزرهای آن را منتشر کرده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید.

پست جدید شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو نه تنها شامل رندرهایی از از زوایای مختلف شیائومی ۱۴ می‌شود، بلکه حاوی جزئیاتی درباره مشخصات دوربین آن است. در کل به نظر می‌رسد که که طراحی شیائومی ۱۴ شبیه به آیفون است.

این گوشی در پنل پشتی خود دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱.۳۱ اینچی و پیکسل‌های بزرگ ۱.۲ میکرومتر و دیافراگم f/1.6 است. همچنین تائید شده که این گوشی دارای لنزی با برند Leica Summilux خواهد بود که نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته است.

دوربین اصلی شیائومی دارای یک حسگر تصویر جدید خواهد بود که به نظر می رسد ساخت سونی نخواهد بود چراکه مدل قبلی دارای سنسور IMX800 سونی بود.

علاوه جزئیات دوربین، شیائومی همچنین تائید کرد که شیائومی ۱۴ از یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی تخت بهره خواهد برد. هنوز اطلاعاتی درباره دو دوربین دیگر پشتی این گوشی در دسترس نیست.

اطلاعات فاش‌شده قبلی، به استفاده‌ی شیائومی ۱۴ از نمایشگر ۶.۴۴ اینچی اولد C۸ با رزولوشن ۱.۵K، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت و پشتیبانی از دالبی ویژن و فضای رنگ DCI-P3 اشاره داشته‌اند. مهم‌ترین ویژگی این گوشی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ آن است که گفته می‌شود در رویداد سالانه کوالکام در هاوایی (که امسال از ۲۴ اکتبر تا ۲۶ اکتبر برگزار می‌شود) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. بنابراین، به‌نظر می‌رسد که شیائومی تصمیم گرفته تا اولین دستگاه مجهز به این تراشه‌ی جدید را بلافاصله پس از معرفی آن به نمایش بگذارد.

گفته می‌شود شیائومی ۱۴ از رم LPDDR۵X و حافظه‌ی داخلی UFS ۴.۰ نیز بهره برده و به باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم ۹۰ واتی، بی‌سیم ۵۰ واتی و معکوس ۱۰ واتی مجهز شده است. طبق اطلاعات قبلی، ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OV۵۰H با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌ تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود.

شیائومی ۱۴ همچنین دارای اسپیکرهای استریوی دوگانه، بلستر مادون قرمز و تاییدیه‌ی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به «موتور آکوستیک ۲ در ۱» و اتاق بخار بزرگ آن برای خنک‌سازی بهتر اشاره کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید