کوالکام تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ را معرفی کرد - تکفارس 
کوالکام تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ را معرفی کرد - تکفارس 
کوالکام تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ را معرفی کرد - تکفارس 

کوالکام تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ را معرفی کرد

افشین نوری
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - 10:27
اسنپدراگون 7s نسل 2

کوالکام از تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ رونمایی کرد. این تراشه با فناوری ۴ نانومتری ساخته شده و انتظار می‌رود که به عنوان جایگزین ارزان‌تری برای تراشه‌های اسنپدراگون ۸ باشد.

تراشه ۷s در مقایسه با سایر پردازنده‌های اسنپدراگون ۷ قدرت کمتری دارد و ISP آن نیز چندان عالی نیست. طبق برخی شایعات، این تراشه احتمالا در سری ردمی نوت ۱۳ که قرار است ماه جاری معرفی شود استفاده خواهد شد.

این تراشه یک پلت‌فرم ۴ نانومتری میان رده است و کوالکام به جای معرفی نسل اول ۷s یا نسل دوم اسنپدراگون ۷ مستقیما به سراغ آن رفته است. این پردازنده دارای چهار هسته عملکردی با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف با فرکانس ۱.۹۵ گیگاهرتز است.

پردازنده گرافیکی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ از نوع آدرنو است که از وضوح FHD+ و نرخ ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. این تراشه از اتصال FastConnect 6700 پشتیبانی می‌کند که کمی پایین‌تر از ۶۹۰۰ در اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ است و دارای حداکثر سرعت دانلود ۲.۹ گیگابیت در ثانیه می‌باشد. این تراشه همچنین از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند.

اسنپدراگون ۷s نسل ۲ از یک دوربین تا ۲۰۰ مگاپیکسل با قابلیت فیلمبرداری ۴K و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه، حافظه‌های LPDRR5 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و همچنین USB-C 3.1 و Quick Charge 4+ پشتیبانی می‌کند.

کوالکام رسما زمان عرضه آن را اعلام نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید