تماشا کنید: عملکرد عالی هواوی میت ۶۰ پرو در تست دوام - تکفارس 
تماشا کنید: عملکرد عالی هواوی میت ۶۰ پرو در تست دوام - تکفارس 
تماشا کنید: عملکرد عالی هواوی میت ۶۰ پرو در تست دوام - تکفارس 

تماشا کنید: عملکرد عالی هواوی میت ۶۰ پرو در تست دوام

افشین نوری
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - 08:09
هواوی

شیشه محافظ Kunlun Glass 2 هواوی که در گوشی میت ۶۰ پرو استفاده شده است، در تست‌های دوام توانسته بهتر از Corning Gorilla Glass که در برخی از گوشی‌های پرچم‌دار استفاده شده عمل کند. شیشه Kunlun 2 هواوی میت ۶۰ پرو موفق شد از آزمایش زیر گرفتن خودرو جان سالم به در ببرد.

هواوی میت ۶۰ پرو به عنوان گوشی پرچمدار هواوی چندین ارتقا نسبت به مدل‌های قبلی خود دارد. این گوشی از شیشه Kunlun 2 استفاده می‌کند که مستحکم‌تر از نسل اول Kunlun Glass است. تست دوام این گوشی توسط PBKReviews انجام شده است. این گوشی چندین بار روی یک کف بتنی انداخته می‌شود و عملکرد عالی از خودش نشان می‌دهد. میت ۶۰ پرو سپس در یک کیسه شن قرار می‌گیرد و در برابر خراش مقاومت می‌کند. همچنین صفحه نمایش میت ۶۰ پرو هنگامی که توسط یک خودرو زیر گرفته شد آسیبی نمی‌بیند.

کانال PBK هواوی میت ۶۰ پرو را در نقایسه با گوشی‌های رده بالایی مثل سامسونگ S23 اولترا که از شیشه گوریلا گلس کورنینگ استفاده می‌کنند مقاوم‌تر ارزیابی کرده است. محافظ Kunlun Glass 2 انعطاف‌پذیری و استحکام بسیار بالاتری به گوشی پرچمدار هواوی بخشیده است. انتظار می رود هواوی در گوشی‌های بعدی خود نیز از Kunlun Glass 2 استفاده کند.

منبع؛ gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید